Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
supplementen zijn een aanvulling en wegen niet op tegen een goede en gevarieerde voeding..
voedingschema posten kunnen op basis daarvan een advies geven
maar kom op zeg, lust ik niet zeg je als je 5 bent, er liggen hier op aarde een paar miljoen mensen te kreperen omdat ze geen hol te eten hebben, en hier liggen ze te kankere, bah dat lust ik niet... schamen moeten ze zich
Ach, ik krijg zalm simpelweg niet door m'n strot, en als het erdoor is komt het weer eruit. Betekent dat dat ik me moet schamen? Iedereen heeft toch wel iets dat er simpelweg niet inkomt..
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Ach, ik krijg zalm simpelweg niet door m'n strot, en als het erdoor is komt het weer eruit. Betekent dat dat ik me moet schamen? Iedereen heeft toch wel iets dat er simpelweg niet inkomt..
het lijkt me onmogelijk dat als je iets eet wat je niet lekker vind, je daarvan braakneigingen krijgt, vies ok, kotsen.. nee
het lijkt me onmogelijk dat als je iets eet wat je niet lekker vind, je daarvan braakneigingen krijgt, vies ok, kotsen.. nee
Tja de enige heeft het nou eenmaal erger dan de andere. Ik heb ook genoeg dingen die ik niet lekker vind en toch naar binnen werk omdat het moet, maar sommige dingen (zoals zalm/tonijn) houd ik gewoon niet binnen.. Niks aan te doen.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
daar draai ik mijn hand ni voor om, ik eet probleemloos insecten op, schaap en geit daar moet ik van kotsen
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
ik heb een keer een heel bakje meelwormen opgegeten waren zo 60 beestjes, dat allemaal voor 10 euro
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Op welke basis heb je dit schema gemaakt? Ook maar iets van de sticky gelezen? Ook maar enig schema hier op het board en het daaropgegeven commentaar bekeken?
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
ontbijt: 160g wit brood : 307 Ca
Soep 200ml: 476 Ca
Banaan: 137 Ca
Sinaasappelsap: 84 Ca
Middag: 320g wit brood: 614 Ca
75g Salami: 290Ca
Namiddag: 200g Pasta: 442 Ca
2 witte boterhammen: 160g 307 Ca
Avondeten: Rood/wit vlees : 200 g: 460 Ca
Groenten 150g: 35 Ca
Aardappelen: 150g: 114Ca
S'avonds: 200g Pasta: 442 Ca
1 appel en 1 peer
Dit schema wordt nog verder aangevult met drank en proteïne shake= 50g per dag.
Aangezien de grote hoeveelheid van Ca, kan dit niet kloppen
gelieve hulp !!!!!!
P.S; kan iemand mij vertellen waar ik eieren kan invullen?
Alvast bedankt
je moet de koolh., vetten, proteïne enzo ook bij elke maaltijd
ontbijt: 160g wit brood : 307 Ca ontbijt de prullebak in. aangezien je geen zuivel neemt, kan je wel gwn brinta in water oplossen, dus...
Soep 200ml: 476 Ca
Banaan: 137 Ca
Middag: 320g wit brood: 614 Ca hier ga je niet veel mee berijken
75g Salami: 290Ca
Namiddag: 200g Pasta: 442 Ca
2 witte boterhammen: 160g 307 Ca hier ook niet
Avondeten: Rood/wit vlees : 200 g: 460 Ca dit is redelijk
Groenten 150g: 35 Ca
Aardappelen: 150g: 114Ca
S'avonds: 200g Pasta: 442 Ca Rubbish
1 appel en 1 peer
Dit schema wordt nog verder aangevult met drank en proteïne shake= 50g per dag. geld verspilling
Aangezien de grote hoeveelheid van Ca, kan dit niet kloppen
gelieve hulp !!!!!! helemaal gelijk
P.S; kan iemand mij vertellen waar ik eieren kan invullen? in een nieuw schema
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment