Originally posted by Upcoming
View Post
Ervaring gevraagd
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
-
Originally posted by ironbrotherhood View Posthij doet topsport en eigen praktijk? fris....
hij is kiné voor de beste voetbalploeg in belgië,
zijn zoon speelt daar en hij maakte een eigen voedingsschema voor hem, die heb ik gebruikt.. achteraf gebleken is hij niet zo optimaal voor een grote gewichtstoename
Comment
-
Originally posted by Upcoming View Posthij is kiné voor de beste voetbalploeg in belgië,
zijn zoon speelt daar en hij maakte een eigen voedingsschema voor hem, die heb ik gebruikt.. achteraf gebleken is hij niet zo optimaal voor een grote gewichtstoename
dus heb jij geen schema, dus kan jij niet groeien en dus moet jij een schema maken en gaan trainen
zo duidelijk en simpel als 1+1=2The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
-
Originally posted by ironbrotherhood View Postok nu komt alles correct uit,
dus heb jij geen schema, dus kan jij niet groeien en dus moet jij een schema maken en gaan trainen
zo duidelijk en simpel als 1+1=2
ja na wat commentaar zie ik dat ook in.
Kan iemand mij misschien helpen met dat opstellen?
ik zie het topic al staan met voeding, maar heeft iemand een oud schema over waar ik al mee kan beginnen?
Hou er rekening mee dat kaas/kwark/melk niet bij mij naar binnen gaan
Comment
-
Originally posted by Upcoming View Postja na wat commentaar zie ik dat ook in.
ik zie het topic al staan met voeding, maar heeft iemand een oud schema over waar ik al mee kan beginnen?
oud schema nee... punt.
lust je geen zuivel? dan leer je het maar eten.
supps? nee. geen goeie voeding = geen sups gebruiken.
lees de sticky's, en stel maar eens een schema op, daarna helpen we je graag verder verbeteren.
ojaa.. niet meer zo brutaal en onbeleeft Aub
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Posthelpen doen de sticky's
oud schema nee... punt.
lust je geen zuivel? dan leer je het maar eten.
supps? nee. geen goeie voeding = geen sups gebruiken.
lees de sticky's, en stel maar eens een schema op, daarna helpen we je graag verder verbeteren.
ojaa.. niet meer zo brutaal en onbeleeft Aub
Check,
Ik ben nu een schema aan het maken.
Ik zet sebiet nieuwe topic bij de voeding sectie, 'verbeter' jij die dan even aub? natuurlijk ook graag commentaar andere leden
Comment
-
Originally posted by Upcoming View Postja na wat commentaar zie ik dat ook in.
lol je zegtOriginally posted by Upcoming View Postna wat commentaar zie ik dat ook in.Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Post@ FM, ik zie geen enkele reden waarom hij perse zuivel moet gaan eten/drinken. Hij kan ook gewoon koolvis of tonijn in plaats van kwark eten. Kaas is sowieso troep. Zonder melk kun je ook een goed schema in elkaar zetten.
Comment
-
Originally posted by Upcoming View PostCheck,
Ik ben nu een schema aan het maken.
Ik zet sebiet nieuwe topic bij de voeding sectie, 'verbeter' jij die dan even aub? natuurlijk ook graag commentaar andere ledenDumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment