Ervaring gevraagd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Osterich View Post
    Nederland.

Hoezo, wil je op de koffie komen ouwe?

Je bent dan geen slimme Nederlander,

" Hier in het beschaafde deel van Belgie "

ik geloof dat je naar Nederland wilde refereren?

Comment

Originally posted by Upcoming View Post
      OK bedankt!!

Kan je me ook helpen met een juiste voedingsschema?
      De zaak wordt echter vermoeilijkt vermits ik geen kaas/melk/ kwark lust

Lees de stickies en stel een voedingsschema samen met behulp van de richtlijnen die daarin vermeld staan (in geval van zomersticky ga je niet een x aantal kcal onder maar een x aantal kcal boven je behoefte zitten.

Kaas/melk/kwark niet lusten? Dat laat nog een hele hoop voeding over, lijkt me geen probleem.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Je bent dan geen slimme Nederlander,

" Hier in het beschaafde deel van Belgie "

ik geloof dat je naar Nederland wilde refereren?
        Allereerst: je vroeg waar ik woon.
        Dat sluit niet uit dat ik op het moment van posten op vakantie ben in het noordelijke deel van België.

Ook sluit het niet uit dat ik een geboren Belg ben.

Dan ook nog eens: België was vroeger gewoon van ons. En dus is Nederland een stukje Noord-België.
        En dus klopt de post.

En oh ja, of ik een slimme Nederlander ben is ook nog maar de vraag.
        Ben ik wel een Nederlander?
        Ben ik nu juist wel of niet slim, gezien jouw idee van mijn referentie die niet geheel zonder haken en ogen is.

Maar goed, wat dacht je van een aantal eieren toevoegen aan je eetpatroon?
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          Allereerst: je vroeg waar ik woon.
          Dat sluit niet uit dat ik op het moment van posten op vakantie ben in het noordelijke deel van België.

Ook sluit het niet uit dat ik een geboren Belg ben.

Dan ook nog eens: België was vroeger gewoon van ons. En dus is Nederland een stukje Noord-België.
          En dus klopt de post.

En oh ja, of ik een slimme Nederlander ben is ook nog maar de vraag.
          Ben ik wel een Nederlander?
          Ben ik nu juist wel of niet slim, gezien jouw idee van mijn referentie die niet geheel zonder haken en ogen is.

Maar goed, wat dacht je van een aantal eieren toevoegen aan je eetpatroon?

Ter mijn verdediging maakt u het gebruik van een drogargument.

Het verstaan van het woord 'ouwe' in Hoog- België door een lokale inwoner betekend niet dat het een erkent woord is en geheel België.

Gezien jou standpunt bedoel je met Hoog- België vast dat stuk van mijn land dat tegen Nederland plakt, Limburg.

Ik spreek uit naam van heel Vlaanderen / {Limburg} dat wij dat stukje liever kwijt dan rijk zijn

En idd, eieren toevoegen is een must maar is teveel niet ongezond?

Comment

Anders ga je lekker terug naar die kiné van je, die sups zullen je echt niet meer resultaat brengen als dat voeding schema dat je gevolgd hebt, hoe lang heb je dat schema gevolgd? hoeveel kcals waren dat en hoe vaak in de week trainde je op massa?
            2400 kcals is voor de meeste op of onder onderhoud, en als je veel sport zal je onder onderhoud zitten. Dus kom je niet aan, dus meer eten (onzin dat je niet meer kan eten, ik wed dat je makkelijk een liter chocomel erbij kan drinken).

Makkelijke bronnen van kcals zijn:
            -liter volle chocomel (bijna 1000 kcals)
            - ongezouten nootjes

Verder wil ik wel eens weten wat je doel is, wij willen jou helpen maar blijkbaar weet je het al beter.

Mijn referenties van mijn ervaringen met supps krijg je in ieder geval niet, heeft geen enkel nut met dat voeding schema van jou.

Comment

Je bedoelt drogreden?

Omdat jij schijnbaar ouwe niet kent, leg ik het eens effetjes haarfijn uit.
              Niemand hier beweerde dat heel België het kende of moest kennen.
              Dus wat is het punt precies?

Hoe je aan Hoog-België komt is mij een raadsel.
              Wie had daar over?

Leuk dat Vlaanderen dat stukje liever kwijt dan rijk is, maar vergeet niet dat daar in ieder geval een werkend bestuur aan het optreden is.

Tot 35 eieren per week is geen enkel probleem.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

ik heb een snel metabolisme => bijkomen is haast onmogelijk ( familie)
                dit gebeurd pas vanop 25...
                Welkom nog trouwens.

in mijn familie een beetje hetzelfde, mijn oom (vaders kant, heel lang, en dun, en opeens na zijn 30ste komt hij flink bij, en kan niet meer junken...)
                mijn vader ook hetzelfde.. en de oom van me moeders kant ook weer hetzelfde liedje. maaarrrrr, als jij steeds maar meer en meer gaat eten met een fatsoenlijk voedingsschema kom jij 100% zeker bij. zoniet, moet je maar eens aankloppen bij je schildklier

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                  Anders ga je lekker terug naar die kiné van je, die sups zullen je echt niet meer resultaat brengen als dat voeding schema dat je gevolgd hebt, hoe lang heb je dat schema gevolgd? hoeveel kcals waren dat en hoe vaak in de week trainde je op massa?
                  2400 kcals is voor de meeste op of onder onderhoud, en als je veel sport zal je onder onderhoud zitten. Dus kom je niet aan, dus meer eten (onzin dat je niet meer kan eten, ik wed dat je makkelijk een liter chocomel erbij kan drinken).

Makkelijke bronnen van kcals zijn:
                  -liter volle chocomel (bijna 1000 kcals)
                  - ongezouten nootjes

Verder wil ik wel eens weten wat je doel is, wij willen jou helpen maar blijkbaar weet je het al beter.

Mijn referenties van mijn ervaringen met supps krijg je in ieder geval niet, heeft geen enkel nut met dat voeding schema van jou.

ok help dan ipv mij af te breke ..

Mijn doel is meer massa te creëren zodat mijn spiermassa kan toenemen.
                  Ik train 5/7

1: Borst + biceps + bovenbuik
                  2: Rug en triceps + onderbuikbuik
                  3: Schouders + traps en benen
                  4: rustdag

Ik doe 4 setjes: 12 - 10 - 8 -6

heb je nog tips voor het trainen zelf? ( aantal setjes en hoeveelheid)
                  Ik weet niet of dit goed is voor massa, eerder aflijnend?

Comment

ok help dan ipv mij af te breke ..

Mijn doel is meer massa te creëren zodat mijn spiermassa kan toenemen.
                    Ik train 5/7

1: Borst + biceps + bovenbuik
                    2: Rug en triceps + onderbuikbuik
                    3: Schouders + traps en benen
                    4: rustdag

Ik doe 4 setjes: 12 - 10 - 8 -6

heb je nog tips voor het trainen zelf? ( aantal setjes en hoeveelheid)
                    Ik weet niet of dit goed is voor massa, eerder aflijnend?
                    Meer eten, trainen zelf maakt niet zo heel veel uit, ervan uitgaande dat je schema goed is. Wil je groeien gaat het echt om rusten-eten-trainen.
                    En ik breek je net af, ik probeer alleen iets duidelijk te maken, supplementen hebben weinig tot geen effect bij verkeerd gebruik ervan.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Welkom nog trouwens.

in mijn familie een beetje hetzelfde, mijn oom (vaders kant, heel lang, en dun, en opeens na zijn 30ste komt hij flink bij, en kan niet meer junken...)
                      mijn vader ook hetzelfde.. en de oom van me moeders kant ook weer hetzelfde liedje. maaarrrrr, als jij steeds maar meer en meer gaat eten met een fatsoenlijk voedingsschema kom jij 100% zeker bij. zoniet, moet je maar eens aankloppen bij je schildklier
                      Dat heeft er mee te maken dat je metabolisme daalt als je ouder wordt. Je verliest spiermassa, waardoor je niet dezelfde hoeveelheid moet blijven eten. Heeft niks met familie te maken lijkt me.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                        Dat heeft er mee te maken dat je metabolisme daalt als je ouder wordt. Je verliest spiermassa, waardoor je niet dezelfde hoeveelheid moet blijven eten. Heeft niks met familie te maken lijkt me.
                        k thanks..

dan moet-ie gwn veel eten met behulp van STICKY

Comment

wat een kak kiné
                          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                            wat een kak kiné

je weet niet waarover je spreekt,

toon dan respect en zwijg

Comment

je weet niet waarover je spreekt,

toon dan respect en zwijg
                              1: hijs geen voedingsdeskundige
                              2: iemand die zo een voedingsschema maakt en beweert dat hij een voedingsdeskundige is zou meteen zijn c-4 moeten krijgen!
                              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                                1: hijs geen voedingsdeskundige
                                2: iemand die zo een voedingsschema maakt en beweert dat hij een voedingsdeskundige is zou meteen zijn c-4 moeten krijgen!
                                1: hij heeft er wel kennis van maar heeft het idd niet gestudeerd.
                                2: hij maakte dat voor een topsporter ( voetballer) dus geen bodybuild he,

wat betekend dat die niet optimaal zijn voor gewichtstoename

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X