Ervaring gevraagd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Houd eens op met dat irritante geziek zeg. We hebben niet voor niets een off topic sectie.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
      Dat wil nog niet zeggen dat je anderen te kakken moet gaan zetten, omdat zij wel helpen. Zoals gezegd, reageer dan gewoon niet als je het zat bent.
      is alles wat als hulp kan bieden dan niet al een keer langs gekomen??!

Sticky's zou al genoeg moeten zijn als hulp (voor nu dan)

Comment

• Wat heeft dat te maken met mijn post? Dat jij het zat bent, prima. Dat er tig posts zijn waarin verwezen wordt naar de stickies en waarin hulp geboden wordt, ja.

En dan wil iemand nog wat hulp bieden. Wie ben jij dan om diegene te kakken te zetten? Laat diegene lekker hulp bieden.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wat heeft dat te maken met mijn post? Dat jij het zat bent, prima. Dat er tig posts zijn waarin verwezen wordt naar de stickies en waarin hulp geboden wordt, ja.

En dan wil iemand nog wat hulp bieden. Wie ben jij dan om diegene te kakken te zetten? Laat diegene lekker hulp bieden.
          dan wil ik eens weten wat jij ten kakken zetten noemt.

Comment

• Dag mag je best willen. Ik was alleen niet van plan nog meer off topic te gaan hier. Is niet zo fijn voor TS en zo...

Comment

Dag mag je best willen. Ik was alleen niet van plan nog meer off topic te gaan hier. Is niet zo fijn voor TS en zo...
              kan ik begrijpen

OT dan maar weer

Comment

• Dit topic gaat de verkeerd kant op. Ik gooi dit topic daarom ook op slot. Na enige inzet kan de TS in de voedingssectie een nieuw topic open en kritiek ontvangen van de gene die daartoe bereid is.

FM, Pinada heeft wel degelijk gelijk. De TS is misschien een hardere leerder, maar jij reageert wel heel er (onnodige) geïrriteerd naar hem. Je kunt ook op een normale manier zeggen dat je er genoeg van hebt. Dan hoef je niet met allerlei facepalm plaatjes en filmpjes aankomen zetten. Het resultaat hiervan is dat het hele topic off topic gaat.

Gesloten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X