Hoe zit dat nu met koffie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is koffie wel goed om te drinken tijdens je training?
    Op me werk zit ik toch al snel aan de 6-8 koppen per dag.

Comment

Originally posted by stickman View Post
      Is koffie wel goed om te drinken tijdens je training?
      Op me werk zit ik toch al snel aan de 6-8 koppen per dag.
      Uit Amerikaans onderzoek is wel gebleken dat slechts 1 kop koffie voor je training je spierpijn al kan reduceren omdat caffeïne de pijnreceptoren blokkeert. Daarnaast maakt het niet uit of een fervent koffiedrinker bent of niet.

Verder maakt het volgens mij niet uit hoeveel koffie je op een dag drinkt maar dit durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Het is in ieder geval niet goed voor je nachtrust
      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Yep.

Tenminste ik heb ze in capsule's. Denk dat elke webwinkel hier, ze wel hebben.
        Ga ik is ff uitzoeken, bedankt voor de tip
        Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Ze deden ook een mooi proefje met lichamelijke energie.

Ze kregen allemaal een drankje maar wisten niet wat ze dronken en er zat geen smaak aan.

groep 1 kreeg een koolhydraten drankje
          groep 2 kreeg water
          groep 3 kreeg een koolhydraten drankje die ze niet mochten doorslikken maar weer moesten uitspugen.

Ze moesten de zelfde hoeveelheid werk verrichten met als uitslag dat groep 3 het eerst klaar was met heel kort daarna groep 1 en groep 2 lag ver achter.

De verklaring was dat het proeven van carbs een reactie in je lichaam opwerkte dat er energie aan kwam. je lichaam brak hierdoor zijn reserves alvast aann om zich te voorzien van energie.

Erg jammer dat ik die docu niet meer kan vinden.
          Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X