Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is koffie wel goed om te drinken tijdens je training?
Op me werk zit ik toch al snel aan de 6-8 koppen per dag.
Uit Amerikaans onderzoek is wel gebleken dat slechts 1 kop koffie voor je training je spierpijn al kan reduceren omdat caffeïne de pijnreceptoren blokkeert. Daarnaast maakt het niet uit of een fervent koffiedrinker bent of niet.
Verder maakt het volgens mij niet uit hoeveel koffie je op een dag drinkt maar dit durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Het is in ieder geval niet goed voor je nachtrust
“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Ze deden ook een mooi proefje met lichamelijke energie.
Ze kregen allemaal een drankje maar wisten niet wat ze dronken en er zat geen smaak aan.
groep 1 kreeg een koolhydraten drankje
groep 2 kreeg water
groep 3 kreeg een koolhydraten drankje die ze niet mochten doorslikken maar weer moesten uitspugen.
Ze moesten de zelfde hoeveelheid werk verrichten met als uitslag dat groep 3 het eerst klaar was met heel kort daarna groep 1 en groep 2 lag ver achter.
De verklaring was dat het proeven van carbs een reactie in je lichaam opwerkte dat er energie aan kwam. je lichaam brak hierdoor zijn reserves alvast aann om zich te voorzien van energie.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment