Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hm, Snuff moet maar eens wat research gaan doen. Wil niet nog meer wakker worden tegen machines aan geplakt.
Ik ga naar bed, spreek jullie morgen weer cyber-friends.
Laterzzzz.
(Misschien dat m'n vriendin met haar reet mijn kant op ligt)
Vergeet niet dat sommige mensen gevoeliger zijn voor caffeïne, dan andere mensen. Dat hier een paar 600 mg aankunnen, wil niet zeggen dat jij er ook tegen kan.
Ik had dan niet hetzelfde als jou, dat ik out ging, maar ik reageer zelf ook heel heftig op cafeine pillen. Ik had er een keer 1tje op en ik flipte hem helemaal kapot. Die waren gewoon van XXL. En nog 3 keer soortgelijke ervaring met NO-boosters, zelfde verhaal. Misschien caffeine gevoelig ofzo? Of een combinatie van factoren natuurlijk. Kan van alles zijn. Warmte, misschien slecht geslapen, zware week gehad noem maar op. Ik weet het niet. Suikergebrek en hyperventilatie zijn ook beide mogelijkheden. Heb je toevallig last van onregelmatige ademhaling?
600 mg is niet extreem hoog. Je hebt al eerder een eca stack gepakt, daar zit per capsule al 200mg cafeine in.
Dat gevoel dat je aan de xtc was is natuurlijk niet verkeerd
Dat je een blackout krijgt is levengevaarlijk, zeker als je met zware gewichten bezig bent.
Volgens mij kan ijzertekort ook zulke dingen veroorzaken? Al zou je dan overdag ook meer vermoeid moeten zijn.
Dacht dat Pinada daar veel meer van weet.
Wie wanneer hoeveel merkt van cafeine zegt niet zoveel: je raakt eraan gewend waardoor je steeds meer kan hebben.
Heb het er vanmorgen nog met mijn vriendin over gehad en het is toch echt de caffeine met wat extra factoren.
Ten eerste ben ik zo'n hoeveelheid caffeine niet gewend, ik drink enkel een kopje koffie in de morgen.
Voordat ik aan de training begin moet ik eerst een stuk fietsen waarin ik een enorme heuvel te beklimmen heb.
Dan ga ik als een bezetene tekeer met zware gewichten.
Ik ben aan het zweten, hijgen, m'n hartslag gaat sneller.
Op een gegeven moment neemt mijn lichaam die 600mg caffeine op, dat is een soortemet shot, in 1 keer.
Die lichaamsopname is op zo'n moment heel erg heftig, vandaar dat xtc-gevoel gevolgd door een black-out.
Het is geen suikertekort, gewoonweg omdat ik het anders veel meer moet ervaren daar ik elke dag exact hetzelfde eet en drink.
Het is geen hyperventilatie, heb daar in heel mijn leven nog geen last van gehad dus lijkt mij die mogelijkheid vrij klein.
Het is geen ijzertekort. Ik slik elke dag ijzer als supplement, s'morgens en s'avonds.
Volgens mij kan ijzertekort ook zulke dingen veroorzaken? Al zou je dan overdag ook meer vermoeid moeten zijn.
Dacht dat Pinada daar veel meer van weet.
Wie wanneer hoeveel merkt van cafeine zegt niet zoveel: je raakt eraan gewend waardoor je steeds meer kan hebben.
Van een flink ijzertekort kun je op zich wel out gaan, maar dan merk je daar tijdens je normale dagelijkse bezigheden ook al redelijk wat van. Snel moe, slap, zodra je iets te snel opstaat lekker gaan tollen... Precies wat je zegt dus, dan zou je overdag ook meer vermoeid moeten zijn. Tenminste, dat is mijn ervaring. Als je dusdanig ijzertekort hebt dat je out gaat, dan komt dat gevoel niet zomaar vanuit het niets opzetten.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Van een flink ijzertekort kun je op zich wel out gaan, maar dan merk je daar tijdens je normale dagelijkse bezigheden ook al redelijk wat van. Snel moe, slap, zodra je iets te snel opstaat lekker gaan tollen... Precies wat je zegt dus, dan zou je overdag ook meer vermoeid moeten zijn. Tenminste, dat is mijn ervaring. Als je dusdanig ijzertekort hebt dat je out gaat, dan komt dat gevoel niet zomaar vanuit het niets opzetten.
Precies, en vergeet niet dat ijzer 1 van mijn supplementen is dus een tekort zou wel heel erg vreemd zijn.
Nee, ik houd het op een plotselinge vrij grote hoeveelheid caffeine.
@snuff, ik zou maar eens naar de dok gaan voor je op diabetes te laten controleren.
Bij een hypo krijg je ook zo'n gevoel van drugs.. komt doorda je insuline spiegel te laag vergeleken met die van de Glucose, en dan ge je out.
@snuff, ik zou maar eens naar de dok gaan voor je op diabetes te laten controleren.
Bij een hypo krijg je ook zo'n gevoel van drugs.. komt doorda je insuline spiegel te laag vergeleken met die van de Glucose, en dan ge je out.
laat je gwn ff teste voor de zekerheid
Kerel, enkele weken geleden een medical op m'n werk gehad.
Ben ook getest op diabetes, alles was oke.
laat je gwn ff teste voor de zekerheid
Andersom, Hypo krijg je als je glucose te laag is omdat je bijvoorbeeld te veel insuline gezet hebt. Een hyper krijg je als je glucose te hoog is omdat insuline er niet is of niet doet wat die moet doen.
@Snuff: Koolhydraten zijn opelkaar geperste suikers, dus zolang je koolhydraten eet hoef je je niet druk te maken. Je lichaam breekt iedere koolhydraat af tot glucose voordat ze het bloed in gaan.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Andersom, Hypo krijg je als je glucose te laag is omdat je bijvoorbeeld te veel insuline gezet hebt. Een hyper krijg je als je glucose te hoog is omdat insuline er niet is of niet doet wat die moet doen.
@Snuff: Koolhydraten zijn opelkaar geperste suikers, dus zolang je koolhydraten eet hoef je je niet druk te maken. Je lichaam breekt iedere koolhydraat af tot glucose voordat ze het bloed in gaan.
Zie twee mogelijkheden: 1) cafeïne zette je glucoseverbranding dusdanig hoog dat je een hypo kreeg (redelijk onwaarschijnlijk op deze termijn) of 2) de 600mg joeg je hartslag dusdanig (i.c.m. de oefeningen) aan dat je out ging.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment