Koppie Koffie Snuffie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Zie twee mogelijkheden: 1) cafeïne zette je glucoseverbranding dusdanig hoog dat je een hypo kreeg (redelijk onwaarschijnlijk op deze termijn) of 2) de 600mg joeg je hartslag dusdanig (i.c.m. de oefeningen) aan dat je out ging.
    Yep, dat laatste.

Comment

Maar ik heb hetzelfde meegemaakt... ik had die dag geen cafeine genuttigd. Hoe verklaren jullie dat dan?

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        600 mg is niet extreem hoog. Je hebt al eerder een eca stack gepakt, daar zit per capsule al 200mg cafeine in.
        Dat gevoel dat je aan de xtc was is natuurlijk niet verkeerd
        Dat je een blackout krijgt is levengevaarlijk, zeker als je met zware gewichten bezig bent.
        en iedereen weet dat die dingen hoog gedoseerd zijn. 600mg in 1x is imo behoorlijk veel.

Comment

Originally posted by gameface View Post
          Maar ik heb hetzelfde meegemaakt... ik had die dag geen cafeine genuttigd. Hoe verklaren jullie dat dan?
          Er zijn natuurlijk veel meer manieren om een black-out te krijgen of om flauw te vallen, een enorme caffeine-rush is er 1.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
            en iedereen weet dat die dingen hoog gedoseerd zijn. 600mg in 1x is imo behoorlijk veel.
            Ja dat ervaarde ik nou ook.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
              Wel als je ze gebruikt hebt. Volgens mij heeft snuff al eerder een eca stack gepakt? Of ben ik abuis?
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Wel als je ze gebruikt hebt. Volgens mij heeft snuff al eerder een eca stack gepakt? Of ben ik abuis?
                Nee, je bent niet abuis maar dat was slecht een dosering van 150mg caffeine in 1 keer.
                Dan het feit dat dat alweer meer dan een jaar geleden is en dan neem ik 4x meer dan ik ooit gedaan heb, in 1 keer.
                600mg in 1 keer is een erg hoge dosering imo, en ik heb het ervaren wat het kan doen, en ik ben geen kleine jongen en kan aardig wat hebben.

Comment

Hoop dat het je caffeine inname was snuff, maar wat ik hier lees;

Iemand traint hard, net zoals milioenen mensen op deze planeet
                  Iemand neemt 600mg caffeine, in één keer
                  Iemand is gevoelig voor caffeine, maar drinkt wel koffie

Je traint wel hard, maar je verzet niet enorm veel gewicht in vergelijking met andere sporters die jouw gewicht hebben en je was aan het incline benchen, niet een 1RM deadlift of ATG SQ aan het doen.

600mg is redelijk wat, maar je hebt wel veel ervaring met 150mg en een bak koffie in de ochtend, is het een verviervoudiging, jazeker, maar als je tegen 150mg op dagelijkse dosis kan plus koffie dan is er weinig reden om aan te nemen dat je ineens catastrofale blackouts kunt verwachten als je je dosis wat verhoogd.

Je zegt dat je gevoelig bent, dit kan prima, maar je drinkt wel koffie dus hypergevoelig zou ik het niet noemen anders valt koffie ook verkeerd

Klinkt misschien beetje cru, maar ga anders is op bed liggen voor de TV en neem 3 caf pills kijk wat er gebeurd.

Mijn tante heeft een hypergevoeligheid voor caffeine en krijgt zelfs in kleine doseringen (één kopje thee) ernstige hartkloppingen, laat staan als ze 600mg zou nemen. Ik zou nog eerder naar dit soort factoren kijken dan de 600mg op zich, de caffeine is misschien alleen maar een triggerende factor die het onderliggende probleem aan de oppervlakte doet verschijnen.

Is niet om je eigen conclusie onderuit te halen, maar je concludeerd nu op basis van 1 gebeurtenis waar je toevallig caffeine in een iets hoger dan normale dosis hebt gebruikt. Je bent niet de eerste die KO gaat tijdens het trainen, maar je linkt wel meteen het KO gaan aan caffeine pillen terwijl je die normaal ook slikt. Wel goed om te horen de je fysical goed was, maar in hoeverre dat problemen aan het licht brengt in relatie tot blackouts zou ik niet kunnen zeggen.

Nou ja, ik liep dus te bazelen, en ik zweette hevig, voelde me ook totaal niet 100%.
                  Dat is compleet normaal na een blackout lijkt me?

Maargoed hoop voor je dat het niks is en je gewoon geen 600mg caffeine meer in neemt, als je echter zo reageerd op een beetje caffeine dan zou ik wel eens een stuk ernstiger nadenken over je ondersteuning bij je cut, weet niet of je aan ephedrine ging snoepen of clen, maar lijkt me dan redelijk gevaarlijk oder noh?

Overigens is corned beef geloof ik gewoon troep rundvlees met een enorme homp zout in een blik gepompt voor de houdbaarheid. Rundvlees heeft sowieso al hogere proteine waardes dan kip/kalkoen, maar weet niet of dat betekend dat het prima is in die vorm

Hoe dan ook succes snuff, hoop voor je dat het niet meer voorkomt

~Yawg
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

en snuff was plots alles voor jou in slowmotion? terwijl je vies hard ging
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                      en snuff was plots alles voor jou in slowmotion? terwijl je vies hard ging
                      Nee, niet echt.

Comment

Vind jij jezelf nou echt zo belangrijk om bij elk doen en laten een nieuw topic te starten?

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                          Vind jij jezelf nou echt zo belangrijk om bij elk doen en laten een nieuw topic te starten?
                          Ben je jaloers?

Comment

Integendeel

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                              Integendeel
                              Oh oke, ik heb zo het gevoel dat je het niet kunt hebben ofzo...

Comment

Haha hoezo? Iedereen kan zoveel topics over zichzelf maken Hoef je niet gespierd voor te zijn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X