Gewicht vermeerderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewicht vermeerderen

He

Ik wil graag wat zwaarder worden en ben hier en op google rond gaan zoeken. Toen kwam ik verschillende shakes tegen zoals: wheyshakes, weightgainers en shakes met creatine etc.
    Ik sport niet echt. Ben 17 jaar en plusmin 1,70.

Vraag 1 : Maar mijn vraag is nu, wat kan ik het beste gebruiken om zwaarder te worden?

Vraag 2 : Ik heb veel positieve berichten gelezen over Mammoth weigth gainer, is dit echt een goede, ook voor als je niet sport?

Vraag 3 : Helpen zulke shakes je ook met groeien? Zoja, welke?

Alvast bedankt.

sticky's lezen en van weightgainers afblijven en normaal voedinschema maken.

Comment

prop een kanonsbal in je aars, dan ben je ook zwaarder

en serieus: ga naar een sportschool en begin deftig te eten, zie stickies http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik eet al een tijdje echt veel maar heb niet een vermeerdering in het gewicht gezien.
        En de sticky's heb ik gelezen, maar geen van die spreekt ertegen om de shakes te gebruiken, of zit ik nu fout?

Comment

je moet meer kcal binnenkrijgen dan je dagelijks verbruikt. hier heb je geen weight gainer voor nodig, maar als jij er perse je geld wil aan uitgeven, doe je maar
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Je sport dus niet, maar wil zwaarder (vetter) worden.
            Dan is de goedkoopste soort weight gainer de oplossing. Maar je moet er wel evengoed flink bij eten en niet als maaltijdvervanger nemen maar er bij.
            Je kan ook gewoon erg veel pasta's en aardappelen gaan eten, overal veel suiker bij gebruiken en wat extra zout gebruiken, vette jus en vette saus nemen e.d. Patat fritueren in niet te heet vet(vet nemen geen olie) zodat ze wat meer frituurvet opnemen. En zo zijn er zat dingen te verzinnen om zwaarder(vetter) te worden.

Maar mogen we ook weten waarom je dat wil?
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@marnop,

ja tuurlijk, ik vind mezelf gewoon een beetje slank.

Ligt het gewicht alleen aan kcal die ik binnenkrijg? En eiwitten, koolhydraten, Dragen deze ook bij aan het gewicht?

Comment

Originally posted by sems View Post
                @marnop,

Ligt het gewicht alleen aan kcal die ik binnenkrijg? En eiwitten, koolhydraten, Dragen deze ook bij aan het gewicht?
                en dan beweren dat je de stickys (goed) hebt gelezen. Allen draagt bij, zolang t totaal maar meer is dan je behoefte. Verdiep je in je materie, en komt niet met onzinnige vragen. Google is je vriend.
                I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Had niet gezien dat je toch niet sportte.

Aankomen is dan niet zo moeilijk toch? Vervang je ontbijt door chips, middag door mac en avond door weer mac en voor het slapen nogmaals chips?

Comment

@marnop,

Je kan ook nog even een paar jaartjes afwachten.
                    Als je nu echt niet sport en je gaat teveel calorieën naar binnen werken om wat steviger te worden, dan kan het gebeuren dat je na je 23e echt begint uit te dijen en echt gaat vervetten, je verlegt ook de rem op je voedinginname.

Beter is om een klein beetje meer te eten dan, niet teveel en er nog lekker een tijdje van profiteren dat je nog slank blijft/bent. Je ebtn ook nog in de groei, dat werkt ook mee. Zodra je niet meer groeit dan kan het dus zomaar gebeuren dat je een stuk zwaarder wordt en steviger(vetter).

Als je er niet goed mee kan omgaan, maak eens een praatje met de huisarts daarover en vraag hem e.e.a.

Je kan dan beter niet op een forum gaan vissen naar antwoorden of bevestiging.

Wat ik in deze reply heb gezet is geheel van toepassing, je arts zal hetzelfde zeggen. Heb geduld jongen. Komt allemaal goed.

succes.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

hoeveel weeg je eigenlijk?

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                        hoeveel weeg je eigenlijk?
                        65 kilo

Lichaam is best goed, maar bovenlichaam, bijv. bij de sleutelbenen heb ik niet veel vlees, je ziet de sleutelbenen uitsteken zegmaar. Ook in het gezicht ben ik best slank, vandaar dat ik was meer gewicht wou.

Comment

65 kilo

Lichaam is best goed, maar bovenlichaam, bijv. bij de sleutelbenen heb ik niet veel vlees, je ziet de sleutelbenen uitsteken zegmaar. Ook in het gezicht ben ik best slank, vandaar dat ik was meer gewicht wou.
                          Wees blij dat je een slank gelaat hebt, je wil toch niet als een halve maan rondlopen?

Ik raadt je aan om krachttraining te doen, zo kom je in vorm en wordt je ook zwaarder.

En aan je sleutelbeenderen hoef je niet te veel vlees te hebben, je bent toch geen hapje voor een of andere kannibaal?

Ga trainen, eet voldoende goed voedsel, blijf van de weightgainers af en eet deftig en proper voedsel.

Vlees, vis, kip, kalkoen, groenten en zo verder.

Snap niet dat je vetter wil worden, gespierder... Dat zou ik wel snappen.

Maar hé, daar moet je wel voor werken hé!

Comment

bedankt iedereen.

Kan iemand mijn laatste vraag ook nog beantwoorden? :

Wat helpt mij om goed tot mijn maximale lengte door te groeien?
                            Kan bijv. een weighgainer daarbij helpen? En welke stoffen uit de weightgainer zorgen er dan voor?

Comment

Hgh
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X