Hoi, ik ben Paul, 26 jaar oud en vegetarier. Ben nu sinds 8 maanden al flink aan het krachttrainen maar wil toch eens soja eiwit supplement gaan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik lees op internet tegenstrijdige berichten over de zogenaamde isoflavonen. Sommige studies zeggen dat deze je testosteron negatief beinvloeden, andere studies zeggen dat dit effect zeer minimaal is en weer andere studies zeggen dat het juist goed is voor je gezondheid en je cholesterol verlaagt (niet dat dat laatste me op dit moment interesseert ).
Maargoed, nu zag ik dus een aanbieding in de supplementen categorie staan van 4 kg soja eiwit voor erg weinig geld maar ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met soja eiwit en of het wel of niet een slimme keuze is dit te proberen?
Jullie advies is welkom!
Groet, Paul
Maargoed, nu zag ik dus een aanbieding in de supplementen categorie staan van 4 kg soja eiwit voor erg weinig geld maar ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met soja eiwit en of het wel of niet een slimme keuze is dit te proberen?
Jullie advies is welkom!
Groet, Paul
Comment