Vraagje creatine..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje creatine..

Hoi iedereen,
    ik heb hier een creatine ethyl ester potje met tabletten staan.
    Er staat op: 2 pillen half uur voor de training en 2 pillen na.
    Maar ik heb ook een keer gelezen dat je het ook moet nemen als je niet traint.
    Wat is het best? En het zijn tabletten, moet ik ze mengen met water of gewoon slikken met een slokje water?

zwaai je geld maar gedag!
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Heb eens iets gelezen dat al die creatines gewoon BS zijn, malate, ethyl esther en welke nog meer allemaal hebben minder effect dan de monohydrate. Beter koop je voor dat geld aminozuren.
      edit: om op je vraag terug te komen, gewoon de bijsluiter aanhouden.
      ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
      Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

Originally posted by bekjam View Post
        Heb eens iets gelezen dat al die creatines gewoon BS zijn, malate, ethyl esther en welke nog meer allemaal hebben minder effect dan de monohydrate. Beter koop je voor dat geld aminozuren.
        Monohydrate heeft wel effect, maar als je genoeg vlees eet is het eigenlijk niet nodig. het is alleen een aanvulling.
        Last edited by beat-boxer; 18-03-2011, 16:41.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Monohydrate heeft wel effect, maar als je genoeg vlees eet is het eigenlijk niet nodig. het is alleen een aanvulling.
          Dat is niet helemaal waar hoor. 1 serving creatine monohydrate bevat ongeveer 5g creatine. 5 gram creatine staat gelijk aan 900g biefstuk. Ik weet niet hoeveel biefstuk jij eet, maar 900g is niet echt reeel..
          Failure is your friend

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            Dat zeg ik ook beatboxertje, monohydrate schijnt het beste te zijn, maar bij mij heeft het gewoon geen enkel effect.
            ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
            Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

Originally posted by bekjam View Post
              Dat zeg ik ook beatboxertje, monohydrate schijnt het beste te zijn, maar bij mij heeft het gewoon geen enkel effect.
              Ik heb ook even een snelle vraag, kan ik ook rust dagen creatine nemen?
              want ik volg geen oplaadfases enzo, daar doe ik helaas niet aan.

Comment

Je wil in princiep je creatine levels altijd hoog hebben dus je moet ook op rustdagen nemen anders daalt het weer wat. Als je elke dag neemt houd je het meer stabiel.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

creatine altijd doornemen, ook op niet trainingsdagen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X