Originally posted by EsD90
View Post
Gebruik: Creatine monohydraat XXL
Collapse
X
-
Ja je kan gewoon zwaarder en langer door trainen dan normaal, maar zoals de andere leden 't zeggen zodra je er mee stopt, zakt alles weer, doordat Vocht wat je spieren vast hielden door de creatine met de tijd verminderd. Alleen pure spieren die je gekweekt hebt blijven dan. Maar dat gaat ook niet zo hup 1,2,3. maar ik zou in jou situatie echt even goed door trainen met Eiwitten en na paar maanden aan creatine beginnen.20 jr. 78 Kg 173 cm
Comment
-
Heb ik!
13-mei 78,5
14-mei 79,4
15-mei -
16-mei 78,3
17-mei 78,9
18-mei 78,3
19-mei 78,9
20-mei 77,7
21-mei -
22-mei -
23-mei -
24-mei 78
25-mei 77,5 Begin Creatine
26-mei 77,9
27-mei -
28-mei -
29-mei 81,1
30-mei -
31-mei 79,6
1-jun 79,1
Ik had van langer maar dat was zonder voeding/training schema dus opnieuw begonnen met schema's. eigenlijk zou het ook beter zijn dat ik elke week BF zou op zou laten meten, maar die van de sportschool deugt niet echt. en huidplooi meter heb ik niet. Dus gewoon spiegel kijken, tot ik er eentje heb aangeschaft.Last edited by EsD90; 01-06-2011, 14:03.20 jr. 78 Kg 173 cm
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment