Originally posted by Beaudien
View Post
Bezerk
Collapse
X
-
Originally posted by ultralord View PostJa 42 hoezo? allemaal zo Vaag!
Ik snap best dat het allemaal goed bedoeld is jonge!
Maar ze lokken het ook wel een beetje uit met dat bijdehante gepraat over bal spelen en zo!keep the focus going!
Comment
-
Originally posted by ultralord View PostIk eet waar ik trek in heb en gebruik waar ik zin in heb! het gaat mij om de energie die je er van krijgt En hoe weet je eigenlijk dat ik vivit drink??
Je lult jezelf vast.. Vandaar dat mensen hier ook niet op reageren..
Comment
-
Originally posted by ultralord View PostBlabalaba!!!! Blijf jii nou maar achter je aanrecht daar hoor je thuis!!Of scheet je de keuken onder? dat je er uit bent gekomen! Hahahaha
whaha, jij bent echt te erg, wat een walgelijk mannetje.
En hebben we nu al een eetschema gezien? Dat moet toch wel ontzéttend goed zijn, want het is blijkbaar topsecret."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Daar moet je 42 jaar voor geworden zijn om zo'n praat te verkopen!
Als ik het topic las dacht ik dat je mischien 16 jaar was dan zou je mischien zo een reactie kunnen verwachten en dan nog.
Voor mij ben jij een onbeschofte boer!
Ik zou eerder dit topic sluiten.
En ultralord banned zetten dan weet hij ook waar zijn plaatske is.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk zal jou eens laten zien waar ik thuishoor, loser.
whaha, jij bent echt te erg, wat een walgelijk mannetje.
En hebben we nu al een eetschema gezien? Dat moet toch wel ontzéttend goed zijn, want het is blijkbaar topsecret.
Comment
-
Originally posted by Dominick View PostDaar moet je 42 jaar voor geworden zijn om zo'n praat te verkopen!
Als ik het topic las dacht ik dat je mischien 16 jaar was dan zou je mischien zo een reactie kunnen verwachten en dan nog.
Voor mij ben jij een onbeschofte boer!
Ik zou eerder dit topic sluiten.
En ultralord banned zetten dan weet hij ook waar zijn plaatske is.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door MichelleantonioThe bespoke solutions of custom Android application development are perfectly tailored to your business needs. These services ensure that the application...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
3 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
6 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment