Bezerk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bezerk

Hoi , Ik heb van de week een potje Bezerk gehaald bij de Vitamins and more Ik moet zeggen het is wel aardig spul maar weet iemand misschien iets vergelijkbaars wat dan toch weer een tikkie meer geeft

Je vivit drankjes en andere rommel laten staan, en een echt voedingsschema maken zal meer invloed hebben.

Comment

Noxipro, jack3D, pre-workout power.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Je vivit drankjes en andere rommel laten staan, en een echt voedingsschema maken zal meer invloed hebben.
        Ik eet waar ik trek in heb en gebruik waar ik zin in heb! het gaat mij om de energie die je er van krijgt En hoe weet je eigenlijk dat ik vivit drink??

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
          Noxipro, jack3D, pre-workout power.
          Ok!! Thanks maar dan in combinatie of een van de twee??

Comment

je eet waar je zin in hebt, je traint waar je zin in hebt en je hebt zoals je het zelf zegt aan de spierversterkende middelen gezeten, waarvan je alles hebt verloren.

hmmm..... goed bezig.
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              je eet waar je zin in hebt, je traint waar je zin in hebt en je hebt zoals je het zelf zegt aan de spierversterkende middelen gezeten, waarvan je alles hebt verloren.

hmmm..... goed bezig.
              Ja jonge zo gaat dat maar ik denk dat je het niet goed gelezen hebt of het niet begrijpt! en waar heb je t eigenlijk over??

Comment

Originally posted by ultralord View Post
                Ik eet waar ik trek in heb en gebruik waar ik zin in heb! het gaat mij om de energie die je er van krijgt En hoe weet je eigenlijk dat ik vivit drink??
                dan zul je wel ver komen.......

Oh ja en Patricia is geen dom blondje, hoor.
                http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...t-drinken.html
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik eet waar ik trek in heb en gebruik waar ik zin in heb! het gaat mij om de energie die je er van krijgt
                  Oei oei wat goed om te lezen dat je er zo keihard voor gaat. Respect hoor!
                  De sugarcrash zal je ook zeker veel energie geven

Comment

Ja jonge zo gaat dat maar ik denk dat je het niet goed gelezen hebt of het niet begrijpt! en waar heb je t eigenlijk over??

Hoi Ik Ben Bram,!

Ik Train nu sinds een jaartje!
                    En Het begin is er, 3 tot 4 keer per week een uurtje in de sportschool.
                    Bankdrukken is mijn favoriet.
                    In het verleden ook veel in de sportschool gezeten maar nu eigenlijk weer begonnen, toen ook met spierversterkende middelen.
                    Maar daar is niets meer van over ,ik moet wel zeggen t blijft verleidelijk om toch weer wat meer te gebruiken als alleen shakes en creatine.......
                    .

Comment

Wat een goeie adviezen allemaal! maar niet de adviezen waar ik om gevraagd heb!! Ik Train 5 x per week plus dat ik dan ook nog 6 dagen per week fultime werk zo n 60 uur dan heb ik dat gezeik van jullie niet nodig als ik wat over een supplement wil weten?! want daar gaat dit Forum toch over

Comment

Wat helpt een suplement als je voeding niet goed is?
                        Suplementen zijn een aanvulling...

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          Wat helpt een suplement als je voeding niet goed is?
                          Suplementen zijn een aanvulling...
                          jonge mijn voeding is prima! Of weet jij wat ik eet! wat is jou voeding dan??

Comment

jonge mijn voeding is prima! Of weet jij wat ik eet! wat is jou voeding dan??
                            'Zucht'

Mijn voeding is okey, kijk maar in mijn log ergen op pagina 15-18 ofzo staat mijn voedingschema.

Verder veel suc6

Comment

dan heb ik dat gezeik van jullie niet nodig als ik wat over een supplement wil weten?!
                              Vraag dan niets als we zeiken.
                              En ga leuk buiten spelen met je bal ofzo.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X