Hoi , Ik heb van de week een potje Bezerk gehaald bij de Vitamins and more Ik moet zeggen het is wel aardig spul maar weet iemand misschien iets vergelijkbaars wat dan toch weer een tikkie meer geeft
Bezerk
Collapse
X
-
Originally posted by Patricia86 View PostJe vivit drankjes en andere rommel laten staan, en een echt voedingsschema maken zal meer invloed hebben.
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postje eet waar je zin in hebt, je traint waar je zin in hebt en je hebt zoals je het zelf zegt aan de spierversterkende middelen gezeten, waarvan je alles hebt verloren.
hmmm..... goed bezig.
Comment
-
Originally posted by ultralord View PostIk eet waar ik trek in heb en gebruik waar ik zin in heb! het gaat mij om de energie die je er van krijgt En hoe weet je eigenlijk dat ik vivit drink??
Oh ja en Patricia is geen dom blondje, hoor.
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...t-drinken.html"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by ultralord View PostJa jonge zo gaat dat maar ik denk dat je het niet goed gelezen hebt of het niet begrijpt! en waar heb je t eigenlijk over??
Originally posted by ultralord View PostHoi Ik Ben Bram,!
Ik Train nu sinds een jaartje!
En Het begin is er, 3 tot 4 keer per week een uurtje in de sportschool.
Bankdrukken is mijn favoriet.
In het verleden ook veel in de sportschool gezeten maar nu eigenlijk weer begonnen, toen ook met spierversterkende middelen.
Maar daar is niets meer van over ,ik moet wel zeggen t blijft verleidelijk om toch weer wat meer te gebruiken als alleen shakes en creatine.......Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Wat een goeie adviezen allemaal! maar niet de adviezen waar ik om gevraagd heb!! Ik Train 5 x per week plus dat ik dan ook nog 6 dagen per week fultime werk zo n 60 uur dan heb ik dat gezeik van jullie niet nodig als ik wat over een supplement wil weten?! want daar gaat dit Forum toch over
Comment
-
Originally posted by ultralord View Postdan heb ik dat gezeik van jullie niet nodig als ik wat over een supplement wil weten?!
En ga leuk buiten spelen met je bal ofzo."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment