Wat gebuikte je hiervoor frankey?
Whey isolaat perfection iemand ervaring mee?
Collapse
X
-
-
De keuze tussen een whey isolaat en een whey blend is afhankelijk van het moment van inname. Een whey isolaat heeft over het algemeen een hoger eiwitpercentage, lager vet en koolhydraatgehalte. Voordeel: snellere opname door het lichaam en zuiverder (ideaal voor mensen die problemen met hun huid krijgen bij het gebruik van andere eiwitten)
Nadeel: Isolaat is over het algemeen duurder en de aminozuurafgifte is snel en kort dus niet de beste keuze om zomaar te nemen.
Dus rondom je training en eventueel bij het ontbijt is een isolaat goed (rondom je training is een eiwit hydrolisaat een nog betere keuze) Voor elk ander moment op de dag heb je meer aan een whey blend (eventueel met caseine)
Een whey isolaat met smaak heeft een eiwitpercentage van ongeveer 90%, alleen een isolaat zonder smaak heeft een eiwitpercentage van 93%Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.
Comment
-
Originally posted by badjak View PostEven een beginnersvraag: Ik heb whey Perfection (blauwe etiket), maar ik begrijp dat deze dus zuiverder is. Waarom kiezen mensen dan nog voor die ik heb? Is het alleen een prijs ding en omdat isolaat nog maar net in het assortiment zit? Als dat zo is dan ga ik volgende keer ook over op isolaat
Puur Isolaat bevat iets minder carbs en een iets hoger eiwitgehalte. Daar betaal je in verhouding wel meer voor en de verschillen zijn klein. Whey Perfection is daarom normaliter voor de meeste mensen de beste koop.
De rest idd als mijn collega hierboven al aangeeft.
Isolaat Perfection - algemene informatie
Isolaat Perfection - waardesLast edited by Body En Fitshop; 23-06-2011, 10:47.BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse