Wil gaan beginnen met WHEY. WELKE GOEDKOOPSTE!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja die had ik eerst ook gezien maar die heeft net wat meer koolhydraten en iets minder eiwit gehalte.

Comment

Maar waar komen nou die verhalen vandaan van zakken van 5 kg voor 30 tot 37 euro. Ik hoor het steeds vaker dat er mensen zijn die er voor inkoopprijzen aan kunnen komen

Comment

Dat zijn vaak overschotten of mensen kopen bij een begeleider voor lagere prijzen.
        Sportfood.nl heeft ook wel eens leuke acties, dan kopen ze een aantal pallets en dat gaat dan ook goedkoop weer weg.

Ik ga binnenkort eens kijken voor wat leuke partijtjes whey e.d. voor leuke prijsjes. Als het zover is dan open ik wel een topic.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik zal het in de gaten houden

Comment

bodylab.nl
            goede kwaliteit-prijs verhouding
            All you need is the heart off a Champion!

Comment

ja maar voor af te vallen is die weer net wat minder vanwege het koolhydraatgehalte

Comment

ik gebruik die whey ook
                ik ben nu 3 weken bezig maar verlies volgen mij al behoorlijk wat vet
                (nog geen meting gedaan maar op het oog)

sochtends een whey shake met koolhydraten is echt niet erg
                je heb ze nodig

maar je moet het natuurlijk zelf weten
                All you need is the heart off a Champion!

Comment

Ik vind de 100% gold standard whey van Optimum Nutrition wel een goede prijs-kwaliteitverhouding hebben. Je kunt een zak van 4,54kg al voor rond de €85,- krijgen. Bevat 4,5g kh per 100g. Een schepje lost al volledig op in 200ml water.

Comment

Bodylab.nl zou ik aanraden. 2 kg voor 27-29 euro (ligt eraan hoeveel je besteld) en nog gratis bezorgd ook. Per 100 gram; 6 gram koolhydraten (meer als je choco of café latte neemt) en 81 gr eiwit. Werkt goed voor mij.
                    Laissez Faire

Comment

Originally posted by yvesb View Post
                      dan neem je ze zonder smaak
                      is alleen niet te drinken maarja

maar zonder dollen goedkope en hele goede kwaliteit kan bijna niet...

zelf heb ik nu peptopro maar is 55 euro
                      Maar hoeveel kg dan?

Zelf ben ik inderdaad erg gecharmeerd van de Iso perfection van de B&Fshop.. betreft smaak, oplosbaarheid, aminoprofiel, eiwitverhouding en prijs..
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

misschien ga ik die de volgende keer proberen die van bodylab Weet iemand misschien nog goedkoper?

Comment

Originally posted by Abdelkhatib View Post
                          Ik heb de Isolaat perfections genomen die heeft 93% eiwit en laag koolhydraatgehalte. Dus ga ik die proberen. En hij kost 34.90 per 2 kg

Als iemand wat goedkopers kan vinden met laag koolhydraat gehalte?

Wat is trouwens de lekkerste smaak ik heb cookies and cream gepakt
                          Meer info
                          misschien ga ik die de volgende keer proberen die van bodylab Weet iemand misschien nog goedkoper?
                          Isolaat Perfection!

We hebben de laagste prijsgarantie, maar voor onze kwaliteit (Carberry) en prijs weet ik zeker dat wij bovenaan staan.

-Leon
                          BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Die hierboven van B&F is een goede.
                            Ook een goedkope is 'Basic Bulk Whey' van XXL, 5 kg voor 69,95.

Originally posted by yvesb View Post
                            dan neem je ze zonder smaak
                            is alleen niet te drinken maarja

maar zonder dollen goedkope en hele goede kwaliteit kan bijna niet...

zelf heb ik nu peptopro maar is 55 euro
                            Peptopro is geen whey, maar een blend van losse di- en tripeptide's.
                            Last edited by Milestone; 13-07-2011, 09:59.
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Het is wel lekker spul die isolaat maar jammer dat jullie niet de exacte kh gehalte erbij zetten per smaak. Want volgens mij zit er veel kh in die shake die ik gekocht heb cookies and cream want hij smaakt nogal zoet.

Comment

Het is wel lekker spul die isolaat maar jammer dat jullie niet de exacte kh gehalte erbij zetten per smaak. Want volgens mij zit er veel kh in die shake die ik gekocht heb cookies and cream want hij smaakt nogal zoet.
                                Dat komt hoogstwaarschijnlijk niet door koolhydraten, in dit geval suiker, maar door kunstmatige zoetstof. Althans, dat vermoed ik. De betere merken voegen namelijk geen suiker toe aan hun whey.

Ben jij niet een beetje aan het doorslaan wat betreft de hoeveelheid koolhydraten in die whey shakes? Een enkele gram meer of minder maakt echt niet zoveel uit. Je ben naar mijn mening iets te heftig de liefde aan het bedrijven met kleine zespotige creaturen.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X