Wil gaan beginnen met WHEY. WELKE GOEDKOOPSTE!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In ketose staat moet je letten op de koolhydraten hoe minder hoe beter. Dus vandaar dat ik daar heel erg op let. En alle kleine beetjes helpen.

Comment

En nog iets aan de hand van de hoeveelheid kh kun je toch zien wat de kwaliteit is van de whey. Hoe minder kh hoe beter en meestal hoe duurder.

Comment

Beste mensen wat vinden jullie trouwens van RAW IRON Sports Whey 5kg
        Smaakt het een beetje en welke smaken hebben jullie geprobeerd.

SportFood.nl voor sportvoeding

Comment

Originally posted by Abdelkhatib View Post
          Ik heb de Isolaat perfections genomen die heeft 93% eiwit en laag koolhydraatgehalte. Dus ga ik die proberen. En hij kost 34.90 per 2 kg

Als iemand wat goedkopers kan vinden met laag koolhydraat gehalte?

Wat is trouwens de lekkerste smaak ik heb cookies and cream gepakt
          Meer info
          Banaan en aardbei zijn ook lekker

Comment

In ketose staat moet je letten op de koolhydraten hoe minder hoe beter. Dus vandaar dat ik daar heel erg op let. En alle kleine beetjes helpen.
            Maak jij wel gebruik van ketostix? Het is niet noodzakelijk om diep in ketose te zitten om resultaat te bereiken.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

die moet ik nog gaan halen ik geloof dat ze bij de etos het goedkoopste waren

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Maak jij wel gebruik van ketostix? Het is niet noodzakelijk om diep in ketose te zitten om resultaat te bereiken.
                Is niet nodig, zolang de enigste koolhydraten die je eet uit groene groentes bestaat (geen peulvruchten) dan zit je laag genoeg in kh's en verkeer je in ketose......had ook ketostix gekocht, was niks van af te lezen, pure marketing...tenzij je die dure neem, zonde van je geld....zorg dat je voeding ok is, ken je voeding.
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Bodyenfitshop.nl heeft met whey perfection en Isolaat Perfection de beste eiwitten. Zelf ga ik voor Whey Perfection, de lekkerste

Comment

Hey mensen mijn potje van 2 kg begint op te raken I NEED MORE...........
                    Dus zijn nog wat deals op de markt ook wil ik een andere smaak proberen. Ik heb nu cookies and cream was heerlijk hoor vooral met ongezoete soyamelk maar is er nog ergens de pistache smaak te koop? En wat is de goedkoopste op dit moment met in verhouding de laagste kh gehalte natuurlijk.

Comment

als je zulke smaken wilt kan je niet goedkoop/weinig kh krijgen hoor.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Dus zijn nog wat deals op de markt ook wil ik een andere smaak proberen. Ik heb nu cookies and cream was heerlijk hoor vooral met ongezoete soyamelk maar is er nog ergens de pistache smaak te koop? En wat is de goedkoopste op dit moment met in verhouding de laagste kh gehalte natuurlijk.

DITCH DE SOYA!!!!

Tenzij je je mannelijkheid wil verliezen.. google even naar de effecten van Soya op een man..
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Je kan eventueel de isolaat overwegen. Deze bevat minimale hoeveelheden koolhydraten en vetten.

-Leon
                          BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                            DITCH DE SOYA!!!!

Tenzij je je mannelijkheid wil verliezen.. google even naar de effecten van Soya op een man..
                            Are u kidding me?? Serieus wat gebeurt er dan?? Ik heb nog nooit bijwerkingen gehad.

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                              Je kan eventueel de isolaat overwegen. Deze bevat minimale hoeveelheden koolhydraten en vetten.

-Leon
                              Ja die heb ik nu is ook niks op aan te merken. Alleen wanneer gaan jullie daar eens een aanbieding voor doen?? (hint) Zou mij goed uitkomen aangezien ik weer een pot nodig heb. En eventueel zakken/potten aanbieden met meer inhoud. Maar ik ben zeer tevreden over de Isolaat hoor.

Comment

Ik zou persoonlijk voor Body en fitshop Whey perfection of Isolaat perfection gaan, van alle whey shakes die ik gehad heb mixt deze het best, fijne structuur en overheerlijk met melk (milshakesmaak) en klonterd niet.
                                Maar dit zijn waarschijnlijk niet de goedkoopste, maar wel de beste prijs/qualiteit verhouding.
                                En nogmaals de smaak maakt dat ik hem drink met plezier, en niet al 300 Kcal verbruikt hebt met het klontvrij maken van de shake

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X