Baardgroei stimuleren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

probeer een imago change die geen baard behoeft lol

moest zo'n haarggroeimiddel bestaan, zou de eigenaar van de rechten/patent ervan wereldberoemd zijn ofzo iedereen zou je meteen kunnen helpen, want iedereen zou het product bij naam kennen zoals ze hun moeder bij naam kennen...

Comment

ik moet sinds mijn 12de al scheren problem ?
      Lost all i got

Comment

En nu nog zit je alleen pluizen te schrapen, dat telt niet als baardgroei he Karwan.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Veel bier zuipen helpt, als ik een avondje flink aan bier heb gezeten dan moet ik de dag erna alweer scheren.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            En nu nog zit je alleen pluizen te schrapen, dat telt niet als baardgroei he Karwan.
            haha jaa dat is waar
            Lost all i got

Comment

Originally posted by Tobasco2681 View Post
              Wil je bij Al Qaida?
              je mag wel wa van mij ik zou blij zijn als ik ervan af zou zijn

Comment

Er zijn nog wel meer mogelijkheden om je mannelijkheid of testosteron te tonen hoor.. Volgens mij is baardgroei/haargroei namelijk niet gerelateerd aan de hoeveelheid testosteron je hebt in je lichaam.
                "Straight outta gym"

Comment

Baardgroei kan erg verschillen van man tot man, het zijn voornamelijk erfelijke genen die hieren een grote rol spelen. Mannen van het donkere haartype krijgen jonger een meer volgroeide baard. Veel Noord-Europeanen krijgen dan meestal pas op latere leeftijd enige fatsoenlijke baardgroei.

Comment

Het probleem is dat de middelen die voor een stevigere baardgroei zorgen, vaak (zo niet altijd) voor een verminderde haargroei bovenop 't bulke.

'Die middelen' zijn trouwens androgenen, en het is natuurlijk de vraag of je met je hormoonhuishouding wilt gaan kloten voor een betere baard.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Stimuleren? gewoon wachten voor jou! komt allemaal vanzelf wel.

Comment

ben nu 20 en heb ook totaal geen baardgroei, 1x per week scheren is genoeg dus dat is op vrijdag voor er netjes uit te zien in het weekend .

gewoon 1x in de week hele lichaam bijhouden en het is genoeg
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                          Stimuleren? gewoon wachten voor jou! komt allemaal vanzelf wel.
                          Lees goed, hij is 33. Me dunkt dat ie dan wel is uitgepuberd.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Squaten!!!!!!
                            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                              Lees goed, hij is 33. Me dunkt dat ie dan wel is uitgepuberd.
                              Excuus, verkeerd en te snel gelezen. Dan is er voor jou geen hoop meer beste man! als ik jou was, zou ik eerlijk tevreden zonder baardgroei

Comment

laat gewoon een klein sikje staan en laat het lang genoeg staan tot het er als een snelgegroeid sikje uitziet
                                next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X