Baardgroei stimuleren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zelf geen verstand van AS.
    Heb ergens eens gelezen dat AS de prettige bijwerking heeft om je huid jonger te houden. Zou een babyface en jeugdig uiterlijk dan eigenlijk niet gerelateerd kunnen zijn aan een hoog testosteron gehalte.
    Of sla ik, tijdens deze poging mijn eigen gladgeschoren kin te verdedigen, hier de plank volledig mis

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
      Het probleem is dat de middelen die voor een stevigere baardgroei zorgen, vaak (zo niet altijd) voor een verminderde haargroei bovenop 't bulke.

'Die middelen' zijn trouwens androgenen, en het is natuurlijk de vraag of je met je hormoonhuishouding wilt gaan kloten voor een betere baard.
      Mits je er genetische aanleg voor hebt (alopecia androgenetica), dus lang niet op iedereen van toepassing.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Stormo View Post
        Zelf geen verstand van AS.
        Heb ergens eens gelezen dat AS de prettige bijwerking heeft om je huid jonger te houden. Zou een babyface en jeugdig uiterlijk dan eigenlijk niet gerelateerd kunnen zijn aan een hoog testosteron gehalte.
        Of sla ik, tijdens deze poging mijn eigen gladgeschoren kin te verdedigen, hier de plank volledig mis
        Groeihormoon heeft dat effect, androgenen hebben dat effect niet bij mijn weten.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Enige middel die ik ken is de creme dat dames gebruiken om van hun cellulitis af te komen. In deze creme zit testeteron inverwerkt, waardoor deze dames overmatig haar groei kunnen verwachten op de plekken waar zij hem op smeren. Of dat bij jou baard groei zou stimuleren "geen idee"

Comment

Originally posted by Missafvallen View Post
            Enige middel die ik ken is de creme dat dames gebruiken om van hun cellulitis af te komen. In deze creme zit testeteron inverwerkt, waardoor deze dames overmatig haar groei kunnen verwachten op de plekken waar zij hem op smeren. Of dat bij jou baard groei zou stimuleren "geen idee"
            Hij zou zijn billen kunnen insmeren met die creme om te kijken of het werkt.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

hormoonzalf
              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Niet aanstellen, ik ben 37 en heb amper baardgroei.
                1 keer in de week scheren is genoeg

Comment

Relaxed chef je hoort bij de nieuwe lichting mensen!!
                  Iets meer mens, iets minder aap!

Evolutie, we zitten er middenin
                  Ssssmoking

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Hij zou zijn billen kunnen insmeren met die creme om te kijken of het werkt.
                    :-) Dat kan hij inderdaad wel proberen. Ik persoonlijk Houd niet van behaarde mannen en volgens mij ook de meeste vrouwen. En Dan ook nog een op de bi Len

Comment

ik scheer me al vanaf me 13e.. toen had ik al een dikke snor en nu volgroeide baar op me 20e (18e ook al)
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik ben bang dat het je niet gaat lukken om baardgroei te kweken met supps ..

ben toch bang dat je aan de hormonem moet ...

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          ik scheer me al vanaf me 13e.. toen had ik al een dikke snor en nu volgroeide baar op me 20e (18e ook al)
                          taliban

Comment

Originally posted by kojak View Post
                            kojak nu 20

Mind is everything.

Comment

Whahahaha, plus 1 voor jou resike.

Comment

Originally posted by resike View Post
                                kojak nu 20

hahahaha
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X