Ik wil VET AANKOMEN! heelllpp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik pikte jou post eruit omdat je om een mod vroeg in je reaktie, normaal gesproken had ik het in het algemeen even gevraagd of we het wel leuk kunnen houden

Blijf gewoon posten joh, of verdwijn een tijdje en kom dan terug maar helemaal vertrekken is zonde ik heb dat ook wel eens gedacht maar kwam dan 1 jaar later gewoon weer terug
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Wie weet, maar voorlopig ben ik er echt helemaal klaar mee. Kan voorlopig (en afgelopen weken) ook niet trainen en goed eten vanwege Pfeiffer, dus kwam hier echt puur om mensen te helpen op het einde, en als ze dat dan ook niet waarderen, dan kunnen ze wat mij betreft echt de pot op zoals dat zo mooi heet. Misschien als ik over tijd weer lekker train dat ik wel weer even kom buurten, maar dat zien we dan wel.

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
        Wie weet, maar voorlopig ben ik er echt helemaal klaar mee. Kan voorlopig (en afgelopen weken) ook niet trainen en goed eten vanwege Pfeiffer, dus kwam hier echt puur om mensen te helpen op het einde, en als ze dat dan ook niet waarderen, dan kunnen ze wat mij betreft echt de pot op zoals dat zo mooi heet. Misschien als ik over tijd weer lekker train dat ik wel weer even kom buurten, maar dat zien we dan wel.
        Frustratie door frustratie dus..
        Ga maar eerst goed uitrusten van je Pfeiffer het is al zwaar genoeg.

We zien je over een tijdje wel weer terug.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sterkte met je Pfeiffer en tot snel!
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
            Hoop dat je terug komt en de vermoeidheid van klierkoorts kan mss samen gaan met je mentale vermoeidheid(ongeduld en irritaties), is terecht hoe je je voelt, maar zonder die klierkoorts had je er mss minder last van gehad....

Comment

Viking, niet weggaan, ik vind je lief!!!!!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hij is ook lief
                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Huilie huilie?

Kom op man, later krijg je er spijt van. Je gaat ons toch missen

Comment

Originally posted by Mager_meisje View Post
                    PER DAG ik volg de dagelijks aanbevolen hoeveelheid:

Ik eet voldoende groente, fruit, vlees of vis, pasta, ik drink minimum 1,5 l water, 3 à 4 sneedjes brood (meer krijg ik niet binnen), 1 danone activia, 2 glazen melk. En ik eet écht tot ik vol zit, soms krijg ik daar zelfs kots-neigingen van.

En ps Viking18 ik heb het niet graag dat iemand mij commandeert "hup hup" iets te gaan doen
                    er zijn wel meer mensen die denken goed en gezond te eten. maar ze denken het helemaal verkeerd.

Originally posted by Mager_meisje View Post
                    wow
                    dat krijg ik nooit van me leven binnen, ik zie echt tegenop die broodjes :s zijn het gewoon sneetjes of echt franse broodjes ?
                    en heb jij resultaat geboekt?
                    zie hier je eigen reactie om mijn voorgaande te onderbouwen. puur gewenning. wedden dat ook jij met 4000-5000kcal fatsoenlijke voeding per dag gewoon aan zal komen? En niet denken over een periode van een maand, maar over langer termijn. Lichaamstransformaties gaan nooit snel dus geduld hebben en consequent/gedisciplineerd blijven. "veel" eten wen je ook aan. eerste paar weken gewoon proppen tot kotsen aan toe. Maagwand zet dan uit zodat het vanzelf meer voeding kan vast houden. En verder geen smoesjes verzinnen waarom je iets niet kan. GEWOON DOEN!!

Comment

Het verbaasd me eigenlijk dat in dit hele topic er nog geen 1 keer gevraagd is naar:
                      1)het gewicht
                      2)lengte
                      3)leeftijd
                      4)lichaamsbouw (foto?)
                      5)eventueel bf% (als je mogelijkheid hebt om een meting te doen)

Maar gekeken naar wat ze zelf aangeeft te eten, is duidelijk dat dit niet voldoende is zoals de meeste hier zeggen. Als je zo veel problemen hebt met veel eten, is het misschien nuttig om weightgainers te gebruiken of andere supplementen om met zo min mogelijk eten (qua volume/gewicht) toch zoveel mogelijk binnen te krijgen.

Een tip om te 'leren' veel te eten: neem een paar dagen (3-5) de tijd om alleen maar kleine maaltijden te nemen (dus 1 boterham of een stuk fruit, misschien maar een halve banaan etc), maar neem deze elk half uur (dus al snel 16-20 eetmomenten!!), daarna bouw je dit af naar elke 45 min, dan naar elke 60min etc tot je op 8-10 eetmomenten per dag zit. Maar bij elke keer afbouwen, vergroot je de maaltijden.

Je zal al snel merken dat bij elke keer afbouwen je lichaam al een 15min van te voren verwacht dat je gaat eten en je dus al honger krijgt. Door deze honger ben je in staat om steeds grotere maaltijden naar binnen te werken.

Als je echt de intentie hebt om echt aan te komen (en het liefste niet puur met vet, maar gewoon met een betere bouw), zal je er een hoop voor moeten doen.

succes!

Comment

Dat er nog niet naar de stats gevraagd is vind ik inderdaad ook vreemd.

Verder is dat om het half uur eten gewoon praktisch onmogelijk, en ook dat '15 minuten van te voren krijg je honger' verhaal vind ik erg sterk.
                        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Volgens mij is dit magere dingetje allang weer verdwenen......
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X