Ik wil VET AANKOMEN! heelllpp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je hebt het niet goed gelezen, probeer het nog maar eens, hup hup

Comment

Originally posted by Mager_meisje View Post
      Goed, dat heb ik gelezen
      Ik eet niet veel en niet snel maar ik doe mijn best. Ik stop met eten als ik echt vol vol zit.
      Met dit supplement hoop ik aan te komen want heb weinig bf,
      en als ik moet sporten, is 1x in de week zwemmen voldoende?
      als je de stickies had gelezen had je gezien dat 1x per week zwemmen zéér goed is voor Magere Meisjes.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ja heb maar 1 sticky gelezen, zoveel tekst ga ik scheel van worden hoor..
        Hmmm alleszins bedankt

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Nu is het wel genoeg geweest jongens, ze moet er wel wat van leren. Lees even wat ik poste en je komt een heel eind. Als je verder nog vragen hebt pm je mij maar.
          ze is al aan het pm'en met mij

Comment

Hoorde ik daar mijn naam? Ik ben gewoon gek op nieuwelingen, die zijn cute!

Viking had al even de wegwijzer voor nieuwe leden gepost, ik zou aan de hand daarvan een stevig bulk-voedingsschema en kt-schema gaan opstellen. Daarmee zou je als het goed is moeten aankomen.

Is trouwens een medische oorzaak van je ondergewicht al uitgesloten? Van veelvoorkomende ziektes zoals schildklierproblemen en coeliakie kun je ook problemen krijgen met op gewicht blijven. Als het nog niet onderzocht is bij jou is het dat zeker waard. Voor een snelle zelfscreening voor coeliakie kun je ook terecht op Home - Coeliakie
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
              Hoorde ik daar mijn naam? Ik ben gewoon gek op nieuwelingen, die zijn cute!

Viking had al even de wegwijzer voor nieuwe leden gepost, ik zou aan de hand daarvan een stevig bulk-voedingsschema en kt-schema gaan opstellen. Daarmee zou je als het goed is moeten aankomen.

Is trouwens een medische oorzaak van je ondergewicht al uitgesloten? Van veelvoorkomende ziektes zoals schildklierproblemen en coeliakie kun je ook problemen krijgen met op gewicht blijven. Als het nog niet onderzocht is bij jou is het dat zeker waard. Voor een snelle zelfscreening voor coeliakie kun je ook terecht op Home - Coeliakie
              ooowhh how cute die nieuwelingen !?... whaha

Ja ik heb sowieso al een snelle stofwisseling maar daar valt niks aan te doen
              dat is lastig als ik begin te bulken & ik zie daar geen resultaat van

Comment

Sommige mensen hebben inderdaad van nature een snelle stofwisseling. Toch denk ik dat als je er zo mee worstelt dat een bezoekje aan de huisarts wel op z'n plaats is. Uiteraard kun je veel doen met een goed schema, maar bekijk het ook vanuit de medische hoek.

Comment

Nee, post eerst eens hier wat je normaal eet op een dag thuis, waarschijnlijk is dit drama. Het zou wel heel erg toevallig zijn als je beide ouders een ziekte hebben, hoewel het natuurlijk altijd mogelijk is. Jij hebt hun slechte eetgewoonten overgenomen, en daarom ben je nu ook mager. Mocht je gewoon goed eten, dan kan bezoekje huisarts inderdaad geen kwaad. Ik zou het gewoon eerst in je voeding zoeken.

Lees gewoon dat zomersticky (ja, het is veel, maar je hebt er wel wat aan) en maak een voedingschema. Al is het alleen als richtlijn, je zal er echt veel aan hebben.

Comment

Mevrouw pm't me het volgende na mijn goedbedoelde advies:

''Wie ben jij om me te zeggen dat ik het nog eens moet lezen?
                    In het vervolg gewoon zwijgen danku''

Kan een mod hier misschien even tegen optreden? Dit gedrag slaat nergens op als je het mij vraagt.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                      ze is al aan het pm'en met mij

Was vast heel gezellig?

Comment

Jemig, mensen hier proberen je te helpen... Nevermind, zoek het maar uit.

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                          Mevrouw pm't me het volgende na mijn goedbedoelde advies:

''Wie ben jij om me te zeggen dat ik het nog eens moet lezen?
                          In het vervolg gewoon zwijgen danku''

Kan een mod hier misschien even tegen optreden? Dit gedrag slaat nergens op als je het mij vraagt.
                          hmm ik kan haar PM wel begrijpen. Je oordeelt te snel zonder haar te kennen.

Comment

PER DAG ik volg de dagelijks aanbevolen hoeveelheid:

Ik eet voldoende groente, fruit, vlees of vis, pasta, ik drink minimum 1,5 l water, 3 à 4 sneedjes brood (meer krijg ik niet binnen), 1 danone activia, 2 glazen melk. En ik eet écht tot ik vol zit, soms krijg ik daar zelfs kots-neigingen van.

En ps Viking18 ik heb het niet graag dat iemand mij commandeert "hup hup" iets te gaan doen

Comment

Lol, stel je niet aan joh. Van mij hoef je in ieder geval geen hulp meer te verwachten.

Comment

zal ik ook effe commanderen?

ga effe meer vreten mager meisje
                                je vraagt je zelf toch niet af waarom je mager blijft als je het al lastig hebt met 4 snede brood
                                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X