Je hebt het niet goed gelezen, probeer het nog maar eens, hup hup
Ik wil VET AANKOMEN! heelllpp
Collapse
X
-
Originally posted by Mager_meisje View PostGoed, dat heb ik gelezen
Ik eet niet veel en niet snel maar ik doe mijn best. Ik stop met eten als ik echt vol vol zit.
Met dit supplement hoop ik aan te komen want heb weinig bf,
en als ik moet sporten, is 1x in de week zwemmen voldoende?sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNu is het wel genoeg geweest jongens, ze moet er wel wat van leren. Lees even wat ik poste en je komt een heel eind. Als je verder nog vragen hebt pm je mij maar.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
Hoorde ik daar mijn naam? Ik ben gewoon gek op nieuwelingen, die zijn cute!
Viking had al even de wegwijzer voor nieuwe leden gepost, ik zou aan de hand daarvan een stevig bulk-voedingsschema en kt-schema gaan opstellen. Daarmee zou je als het goed is moeten aankomen.
Is trouwens een medische oorzaak van je ondergewicht al uitgesloten? Van veelvoorkomende ziektes zoals schildklierproblemen en coeliakie kun je ook problemen krijgen met op gewicht blijven. Als het nog niet onderzocht is bij jou is het dat zeker waard. Voor een snelle zelfscreening voor coeliakie kun je ook terecht op Home - CoeliakieStatus: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostHoorde ik daar mijn naam? Ik ben gewoon gek op nieuwelingen, die zijn cute!
Viking had al even de wegwijzer voor nieuwe leden gepost, ik zou aan de hand daarvan een stevig bulk-voedingsschema en kt-schema gaan opstellen. Daarmee zou je als het goed is moeten aankomen.
Is trouwens een medische oorzaak van je ondergewicht al uitgesloten? Van veelvoorkomende ziektes zoals schildklierproblemen en coeliakie kun je ook problemen krijgen met op gewicht blijven. Als het nog niet onderzocht is bij jou is het dat zeker waard. Voor een snelle zelfscreening voor coeliakie kun je ook terecht op Home - Coeliakie
Ja ik heb sowieso al een snelle stofwisseling maar daar valt niks aan te doen
dat is lastig als ik begin te bulken & ik zie daar geen resultaat van
Comment
-
Sommige mensen hebben inderdaad van nature een snelle stofwisseling. Toch denk ik dat als je er zo mee worstelt dat een bezoekje aan de huisarts wel op z'n plaats is. Uiteraard kun je veel doen met een goed schema, maar bekijk het ook vanuit de medische hoek.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Nee, post eerst eens hier wat je normaal eet op een dag thuis, waarschijnlijk is dit drama. Het zou wel heel erg toevallig zijn als je beide ouders een ziekte hebben, hoewel het natuurlijk altijd mogelijk is. Jij hebt hun slechte eetgewoonten overgenomen, en daarom ben je nu ook mager. Mocht je gewoon goed eten, dan kan bezoekje huisarts inderdaad geen kwaad. Ik zou het gewoon eerst in je voeding zoeken.
Lees gewoon dat zomersticky (ja, het is veel, maar je hebt er wel wat aan) en maak een voedingschema. Al is het alleen als richtlijn, je zal er echt veel aan hebben.
Comment
-
Mevrouw pm't me het volgende na mijn goedbedoelde advies:
''Wie ben jij om me te zeggen dat ik het nog eens moet lezen?
In het vervolg gewoon zwijgen danku''
Kan een mod hier misschien even tegen optreden? Dit gedrag slaat nergens op als je het mij vraagt.
Comment
-
Originally posted by Viking18 View PostMevrouw pm't me het volgende na mijn goedbedoelde advies:
''Wie ben jij om me te zeggen dat ik het nog eens moet lezen?
In het vervolg gewoon zwijgen danku''
Kan een mod hier misschien even tegen optreden? Dit gedrag slaat nergens op als je het mij vraagt.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
PER DAG ik volg de dagelijks aanbevolen hoeveelheid:
Ik eet voldoende groente, fruit, vlees of vis, pasta, ik drink minimum 1,5 l water, 3 à 4 sneedjes brood (meer krijg ik niet binnen), 1 danone activia, 2 glazen melk. En ik eet écht tot ik vol zit, soms krijg ik daar zelfs kots-neigingen van.
En ps Viking18 ik heb het niet graag dat iemand mij commandeert "hup hup" iets te gaan doen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment