Visolie biergist kruidvat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TrainInsane View Post
    toch niet zo onschuldig als je denkt.
    een kennis van mij heeft visolie laten testen van kruidvat , bevatte zware metalen . niet goed dus .
    ok...nooit van gehoord of iemand erover horen klagen. Het moet eigenlijk op het etiketje staan of het vrij is van verontreiniging.
    hieronder een stukje van: Veelgestelde vragen | Visolie-Info

"Hoe kies ik de beste visolie?
    Het kiezen van goede visolie is eigenlijk heel makkelijk. Echter er is ontzettend veel visolie op de markt en de fabrikanten roepen allemaal dat hun visolie hooggeconcentreerd is en zuiver. Dit maakt het uiteindelijk toch moeilijk om door de bomen het bos nog te zien. Geloof fabrikanten niet op hun woord dat hun visolie zuiver is en hooggeconcentreerd maar let zelf op de details.

Kies voor visolie waarbij op de verpakking wordt vermeld dat die gegarandeerd vrij is van verontreiniging zoals PCB's en zware metalen (dit zijn er maar weinig). Een zuiveringsmethode die de hoogste kwaliteit visolie levert, vrij van verontreiniging, is EFP™ (Environmentally Friendly Purified). Een visoliesupplement dat aan deze eisen voldoet is MorEPA."
    DL:160kg BP:110kg SQ:180kg

Comment

Zou best kunnen dat de visolie van wat mindere kwaliteit is door verontreiniging uit zeewater. Als het van zee vis komt van ondiepere kus****************eren dan is het meer verontreinigd dan uit de diepe oceanen, voor zover ik weet.
      Dus dat zou allemaal best mogelijk zijn, maar of je daar nou echt wel zo bang voor moet zijn.........als je echt alles moet geloven dan had ik al een keer of 10 dood moeten zijn aan allerlei vergiftigingen of gevaarlijke situaties.......
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by BSH1975 View Post
        Ik heb net even ghekeken op de website van Kruidvat....zijn het deze?:
        Kruidvat Multi Vitaminen & Mineralen Voor Sporters

Ja dat zijn ze idd.

Comment

De meesten zullen er niet aan denken, maar wat ook een optie is.......becel dieet olie of desnoods een flesje van deze becel:
          Becel Keuken Light
          Daar zit alles in wat je hebben wil........gewoon een paar eetlepels door een shake en klaar. De dieet olie geldt hetzelfde voor, gewoon door een shake of over je kip of rijst gieten.
          Dan weet je zeker dat je goede olie en vetten hebt en goed betaalbaar.
          Je moet trouwens toch aan je vetten komen, dus...........

Ik gooide het ook door een shake....hmmmm beetje teveel misschien, is wel heel erg wennen die smaak aan je shake.......maar dat was zo'n keuken ding.....alleen heb ik bona light die ik dan in een shake mieter.
          Is een optie en gelijk klaar met zoeken naar andere visolie.

Comment

jup martin, doe ik ook. Wat ook gewoon goed werkt is wat pindakaas door je shake. Gooi nu bijna 100 gram pindakaas in 1 shake hahah.

Comment

daar zitten niet de omega's e.d. in die in de olie zit maatje en er zitten suikers in de pinda's he.
              Maar voor de vetten verder is het prima om pindakaas te nemen.

Probeer maar een tijdje olie te nemen in de shake, werkt optimaal. Veel beter dan pinda's of pindakaas.

Comment

Agjaah in de bulk ben ik niet zo moeilijk helaas, in de cut vervang ik het voor olie.

Comment

nee schatje ook in de bulk olie nemen....veel beter.
                  Je wil toch spiermassa kweken in je bulk? Geen bodyfat?

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    nee schatje ook in de bulk olie nemen....veel beter.
                    Je wil toch spiermassa kweken in je bulk? Geen bodyfat?
                    hey marnop ouwe tijger hoe is het nou

welke olie gebruik je? sla/olijf/zonnebloem/kokos? Zal vast wel verschil in zitten.
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ja maar dat is misschien goed als je aan het bulken bent ofzo, ik vind het eigenlijk geen optie omdat ik zelf aan het cutten ben wil ik juist lager zitten in me vetten. dan heb ik liever gewoon die visolie geltabs
                      DL:160kg BP:110kg SQ:180kg

Comment

Originally posted by kojak View Post
                        hey marnop ouwe tijger hoe is het nou

welke olie gebruik je? sla/olijf/zonnebloem/kokos? Zal vast wel verschil in zitten.
                        Met mij altijd goed kerel en met jou dan?

Ik gebruik zo'n keukenvet als in de link van becel, maar dan van BONA.....is gewoon zo goed als hetzelfe spul, uit dezelfe fabriek: Becel Keuken Light
                        maar echte dieet olie is wat beter.

Comment

Originally posted by Herrbear View Post
                          ja maar dat is misschien goed als je aan het bulken bent ofzo, ik vind het eigenlijk geen optie omdat ik zelf aan het cutten ben wil ik juist lager zitten in me vetten. dan heb ik liever gewoon die visolie geltabs

je bent aan het cutten........jaja
                          Ik ben in wedstrijdvoorbereiding........dus ik MOET droog worden en heb nog een week of 7 om onder de 7% te komen.
                          Ik heb net mijn eiwitten en vetten wat verhoogd, dussss....

Comment

Originally posted by Herrbear View Post
                            kan je beter wat lager in koolhydraten gaan dan in vetten.
                            vetten heb je nodig voor aan maak van testosteron en nog paar dingen.
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Ja dat zijn ze idd.

Thanks Marnop, dan ga ik die ook eens proberen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X