night protein of magere kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• night protein of magere kwark

Hoi allen,

Ik twijfel nou wat beter is voor het slapen gaan, magere kwark van circa 45 gram eiwit of een shake night protein? iemand ervaring hiermee?

alvast bedankt

mijn opinie is magere kwark puur uit mijn vuistregel hoe dichter bij natuur hoe beter.
    maar beide zijn tuurlijk geschikt.

Comment

Casseïn is natuurlijk beter. Liefst met een klein beetje whey toegevoegd.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

oke bedankt!

Comment

nightprotein is superieur aan die rotzooi van een kwark, zit veel suikers en allerlei lactose bullshit in

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
            nightprotein is superieur aan die rotzooi van een kwark, zit veel suikers en allerlei lactose bullshit in
            niet mee eens je moet ook niet die met een smaakje pakken maar het pure zoals bv van konings.
            smaak kan je er zelf in zetten als je dat wenst met een schepje whey

Comment

Originally posted by John BD View Post
              niet mee eens je moet ook niet die met een smaakje pakken maar het pure zoals bv van konings.
              smaak kan je er zelf in zetten als je dat wenst met een schepje whey
              jonge ik heb ook over die magere kwark jezus man, die zit per bak 30 gram suikers , kwark is rotzooi in mijn ogen gewoon casseine shake drinken

Comment

Een casseine shake drinkt ook gewoon lekker makkelijk weg op de bank, voor mij een traktatie na een dag goed eten. Lekker op de bank met een romige vanille/bessen milkshake, beter dan zo'n zure bak kwark weglepelen Alhoewel dat voorheen ook nooit een hele ramp was maar de shake bevalt me toch zeker weten beter!
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Beide prima, afhankelijk van je doel. In de cut zou ik eerder caseine shake pakken, in de bulk kwark.

Originally posted by marnop View Post
                  Casseïn is natuurlijk beter. Liefst met een klein beetje whey toegevoegd.
                  Hoezo?
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post

Hoezo?
                    zie vorige posts.....suikers

Comment

om kwark af te schilderen als rommel is gewoon onzin het is een prima keuze.
                      te druk om koolhydraten maken kan ook.

per 100 gr
                      magere kwark
                      55 Kcal
                      8.8 gram eiwit
                      4.8 gr koolhydraten
                      0,1 gram vet

night protein
                      372 Kcal
                      90,05 gram eiwit
                      0.3 gram eiwit
                      1 gram vet

Noten (omdat daarvan ook vaak een handje vol van verdwijnt s'avonds)
                      653 Kcal
                      19,5 gr eiwit
                      13,9 gram koolhydraten
                      56,4 gram vet

die noten zijn wel erg vet en vol suiker? ook rommel dan maar?
                      welke beter is voor welk doel is een ander ding.
                      toegevoegde suikers is iets waar je op let of aspertaan sucrose etc etc dat zijn stoffen die je niet te veel wilt hebben (kleine hoeveelheden zijn ongevaarlijk)
                      Last edited by John BD; 03-11-2011, 13:03.

Comment

Voor het doel....de vraag was voor het slapen gaan. Dus Casseíne is dan het beste.
                        Noten komen niet in de vraag voor dus niet relevant.

Voor het slapen gaan wil je het liefst pure eiwitten, of iig zo puur en schoon mogelijk.

Comment

• This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Maar marnop, als je dat niet hebt is kwark wel de beste vervanger toch?

sjips staat mn postbode volgende maand met een steekwagen voor de deur ghehe
                          zal night protein wel s bestellen om te zien of t lekker weghapt, op dit moment ligt mijn voorkeur bij magere kwark.

verder ik wou alleen aangeven dat het gewoon niet rommel is.
                          zelfs in je whey zit al meer koolhydraten per 100gram
                          in kwark komen ook bv een aantal culturen voor welke heilzaam voor je darmwerking zijn, dus uit een menu schrappen bv vind ik onnodig. (tenzij je lactose intolerant bent)

Comment

Originally posted by WanabieBodybuilder View Post
                            Maar marnop, als je dat niet hebt is kwark wel de beste vervanger toch?

nee ook niet. Dan kan je beter witvlees of vis nemen oid. of eieren.
                            Wil je absoluut wat langere afgifte van eiwitten dan ja dan kwark.

Beste blijft om gelijk nieuwe casseïne te kopen als het op is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X