night protein of magere kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by John BD View Post
    verder ik wou alleen aangeven dat het gewoon niet rommel is.
    zelfs in je whey zit al meer koolhydraten per 100gram
    in kwark komen ook bv een aantal culturen voor welke heilzaam voor je darmwerking zijn, dus uit een menu schrappen bv vind ik onnodig. (tenzij je lactose intolerant bent)

Weet je wel hoeveel kilo kwark je moet eten om aan 100gram whey te komen? Zelfs 100gram casseïne eet je niet in een paar tellen weg als het in kwark zit.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Leuk hoor, zulke discussies. Lees dat altijd graag mee.
      Maare het is nogal saai om te lezen, als niemand dieper ingaat op zijn onderbouwing...

Originally posted by John BD View Post
      in kwark komen ook bv een aantal culturen voor welke heilzaam voor je darmwerking zijn, dus uit een menu schrappen bv vind ik onnodig. (tenzij je lactose intolerant bent)
      Jij doelt op probiotica denk ik?
      Dat kan wel degelijk een toegevoegde waarde hebben, maar ik geloof niet dat je dat echt nodig hebt om een gezonde darmflora te houden...

Originally posted by marnop View Post
      nee ook niet. Dan kan je beter witvlees of vis nemen oid. of eieren.
      Wil je absoluut wat langere afgifte van eiwitten dan ja dan kwark.

Beste blijft om gelijk nieuwe casseïne te kopen als het op is.
      Hoewel alle eiwitten uit voeding langzaam zijn, zijn eieren daarvan het snelste. Waarom zou je dan uitgerekend eieren boven kwark zetten?
      Weet je wel hoeveel kilo kwark je moet eten om aan 100gram whey te komen? Zelfs 100gram casseïne eet je niet in een paar tellen weg als het in kwark zit.
      Uit yoghurt kan je erg veel whey halen (restproduct van hangop maken). Maar het is alleen niet te vreten. Maar zoveel heb je daar ook weer niet van nodig, als je het zelf zou willen maken...

Comment

caseine is beter inderdaad, low carbs.
        Kwark heeft ook niet ontzettend veel carbs maar toch.
        In bulk kan kwark geen kwaad, in cut wel.

Maar ik loop met die casein ergens tegenaan: als ik hem meng(water of melk) en drink meteen dan is het poederig.. als ik hem even laat staan(of laten staan, shaken, laten staan, shaken, drinken) zitten er klonten in.
        Hoe doen jullie dit?
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Oke verschillende meningen.

Het doel is om massa aan te komen, droogtrainen komt wel in het nieuwe jaar.
          Zit nu op ongeveer 12/13 % vet.

Aangezien ik nu 's ochtends al een half bakje magere kwark eet met cruesli en voor het trainen de andere helft van die kwark, denk ik dat het beter is om te gaan voor de night protein met caseine, iemand nog voorkeuren voor merk of type?
          2 Bakken magere kwark op 1 dag is ook een beetje teveel en ongevarieerd vermoed ik, of niet?

Comment

Originally posted by Mauke View Post
            Maar ik loop met die casein ergens tegenaan: als ik hem meng(water of melk) en drink meteen dan is het poederig.. als ik hem even laat staan(of laten staan, shaken, laten staan, shaken, drinken) zitten er klonten in.
            Hoe doen jullie dit?
            Kwark eten!

Is het 'eiwitten verhogen GH fabeltje' nog niet naar boven gekomen?
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
              Kwark eten!

Ik snap niet wat je bedoeld met die tweede zin.
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Hoeveel water meng jij bij je shake Mauke? Ik heb er nooit last van, 600ml water, 50 gram cassein en 15 gram whey isolaat doe ik in de beker. Heb daarvoor een beker van bodylab met een soort roostertje tussen beker en dop, scheelt echt een hoop voor de klonten.
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Casseine/nightprotein (van XXLnutrition)!!! en met inderdaad een beetje whey zoals marnop zei.
                  Laissez Faire

Comment

Neem is een combi van verschillende eiwit bronnen uit vast voedsel:

2 eieren 12 gram
                    200 ml kwark 18 gram
                    100 gram kip 20 gram

dan lekker slapen.
                    Face your demons...........

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                      Hoeveel water meng jij bij je shake Mauke? Ik heb er nooit last van, 600ml water, 50 gram cassein en 15 gram whey isolaat doe ik in de beker. Heb daarvoor een beker van bodylab met een soort roostertje tussen beker en dop, scheelt echt een hoop voor de klonten.
                      hmm lang geleden dat ik casein gebruikte, zal straks eens je recept maken, thanks!

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                        Kwark eten!

Originally posted by Mauke View Post
                        Ik snap niet wat je bedoeld met die tweede zin.
                        Ik ook niet eigenlijk......

Misschien heeft Milestone onderzoekresultaten die het onderzoek waarmee GH verhoging is aangetoond onderuit halen?
                        Plaats je die onderzoeken hier dan even Milestone?
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Of je nou 300 ml of 600 ml water met je casseine mengt maakt toch niet veel uit? Als je goed schud verdwijnen de klonten wel .

Ik zit meestal tussen de 300-450 ml water (ik zet de kraan open totdat het me genoeg lijkt, ik ga niet moeilijk doen over 50 ml water meer of minder...) met 40 gram casseine en 10 gram whey.

Wat is het nut van het te verspreiden over een grote of kleine hoeveelheid water?
                          In een kleine hoeveelheid is de concentratie natuurlijk hoger...
                          Last edited by VanKuip; 04-11-2011, 22:51. Reason: spelling
                          Make it count!
                          Always look on the bright side of life...

Comment

En doordat die concentratie hoger is is mijn casein poederig
                            Die van gisteravond al een stuk minder maar het drinkt gewoon niet lekker weg

haha kijk mij zeuren dan, boeit me eigenlijk helemaal niks... waar hebben we het over!?

Comment

Ik ook niet eigenlijk......

Misschien heeft Milestone onderzoekresultaten die het onderzoek waarmee GH verhoging is aangetoond onderuit halen?
                              Plaats je die onderzoeken hier dan even Milestone?
                              Misschien bedoeld hij dat er in kwark teveel KH zit om die GH piek te halen? Lees dat wel eens vaker dat je eiwit helemaal puur moet nemen om die piek te halen... wat is dan de grens en wanneer wil je die GH piek hebben? na je training lijkt me?

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                                Lekker op de bank met een romige vanille/bessen milkshake, beter dan zo'n zure bak kwark weglepelen
                                Nou, lekker man. Vult voor geen ene moer natuurlijk.

Zo'n bak kwark kwan je zo lekker maken als je zelf wilt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X