bulken welke suppelementen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Ik heb ook nergens gezien dat hij supps zoekt om te bulken, maar vraagt om welke supps bij het bulken.
    Een kereltje die misscien net aan of niet eens 3000cal per dag eet...Die zal vast wel z'n eten op krijgen en aan z'n calorietjes komen zonder true mass.

En zoals ik al zei, je weet het doel niet dus is er geen antwoord op te geven.
    ja ok daar heb je wel gelijk in...

Comment

Originally posted by budybuilder View Post
      je zou maar erik heten en terrorist wezen
      lol ironisch
      Wat loop je te stuiteren man, is het echt zo moeilijk niet als een stumper de hele dag pogingen te doen om bijdehand te zijn?
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

...............
        Last edited by Iguana; 12-08-2012, 17:39.

Comment

Ik weet het meestal wel netjes te houden, maar budybuilder, houdt gewoon een tijdje je bek dicht, halfgare randdebiel dat je der bent.
          Je zeikt op mensen die 9999999x meer weten dan jou, wordt er een foto van je geplaatst vallen alleen de stoel en gordijnen op.

Comment

flinke kerel ben je kubus, refereer eens naar wat of wie je bedoeld ipv fictieve figuren erbij te betrekken

Comment

Geen foto's van mekaar plaatsen..
              Heb geen zin om schoolmeestertje te spelen, als ik vanaf dit tijdstip 1 van jullie 2 weer een foto van de ander zie plaatsen geef k meteen weekban.
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Geloof niet dat ik een foto gepost heb. Maar goed, point taken

Comment

flinke kerel ben je kubus, refereer eens naar wat of wie je bedoeld ipv fictieve figuren erbij te betrekken

Hoezo fictieve, in dit topic tegen marnop, maar in diverse andere topics tegen anderen.
                  Maar laat verder maar, wordt een enkeltje ignorelist.

@pres, ging om de quote.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Er zit natuurlijk wel een grens aan wat mogelijk is. Je kunt je lichaam niet forceren om sneller spiermassa te kweken dan het van nature aankan, tenzij je bereid bent om in het potje verboden middelen te graaien.

Stel je hebt een team bouwvakkers die een huis moeten bouwen. Als er een tekort aan materiaal is, dan zullen zij niet optimaal gebruik kunnen maken van hun vakmanschap. Als je een container extra materiaal levert dan gaat het wel sneller. En dat komt omdat zij niet onnodig moeten wachten op materiaal. Echter, als je een paar containers materiaal levert dan betekent het niet dat het werk nog sneller gaat. Het aantal bouwvakkers is immers gelijk gebleven.

Dus als je zwaar gaat bulken zul je ook weliswaar zwaarder worden, maar een groot deel daarvan zal zeker geen spiermassa zijn.
                    Captain obvious^^ ik heb echter wel genoeg droog gestaan. Nu wil ik gewoon meer deadliften, massa verzet massa..Een maat van me heeft me zwaar ingehaald met z´n 1rm, ik heb geen keus Zwaarder worden maakt me niet zoveel uit, dat zal toch niet zo´n vaart lopen.

Comment

Jongens loop elkaar niet zo af te zeiken verder. Discussie is klaar. Verder afzeiken of schelden dient geen enkel doel. TS heeft daar niets aan en zelf wordt je er ook niets beter van.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ja ok daar heb je wel gelijk in...
                        gelijk of ongelijk who cares, ik interpreteerde de openingspost op die manier, vandaar mijn eerste reactie.
                        Hoop dat je wat aan mijn verdere reacties hebt.
                        Verder is weightgainer niet de oplossing denk ik. Goede voeding en dan eventueel waxy maize, palatinose, vitargo, oats, brinta enz toevoegen aan een whey is al een prima gainer. En je houdt altijd de keuze of alleen de whey of een gainer te maken en dan een gainer waarvan je exact weet wat er in zit.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik ben nu wel benieuwd naar die fotoos dus wie er fotoos van wie wie is mag hem pmen
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Geloof niet dat ik een foto gepost heb. Maar goed, point taken
                              Ging niet over jou
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse