Als ik een eiwit shake neem en een paar schijfjes ananas erin, word het dan beter opgenomen?
Eiwit shake met ananas?
Collapse
X
-
Eiwit shake met ananas?
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."Tags: Geen
-
o jammer ik dacht omdat het bij kwark ook moet, dat het hierbij ook nog meer en beter zou helpen, ik heb het gedronken vandaag met 1 schijfje en ik vind het best te doen! aarbeid shake met 1 schijfje ananas"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Als je dit wilt doen moet je het wel doen op ananas die niet op siroop staat. Dus zorgen dat er geen toegevoegde suikers in zitten. Behalve als je de shake als postworkoutshake neemt, dan is het nog niet zo erg en kan het misschien wel nuttig uitpakken.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
bij ons in de buurt is er de laatste tijd nog weinig kwark te vinden.ze halen ze allemaal uit de handel omdat het zo weinig verkocht wordt.ben dus volop aan het zoeken naar een winkel waar ze het nog wel hebben.
greets.you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
2 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
3 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
2 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-