Eiwit shake met ananas?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwit shake met ananas?

Als ik een eiwit shake neem en een paar schijfjes ananas erin, word het dan beter opgenomen?
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Zou misschien wel helpen, maar shakes zijn al zo gemaakt dat ze sneller en beter worden op genomen dan normale eiwitten.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

annanas is dan meer voor de vitamine
      Who's the Chef

Comment

o jammer ik dacht omdat het bij kwark ook moet, dat het hierbij ook nog meer en beter zou helpen, ik heb het gedronken vandaag met 1 schijfje en ik vind het best te doen! aarbeid shake met 1 schijfje ananas
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Het moet niet, maar het is wel beter omdat het helpt bij de eiwitvertering. Ananas is geen verplichting maar het helpt gewoon, en vaak maakt het de kwark ook lekkerder..

Grtz..

Comment

Is het een idee om het ananassap door je shake te doen en de stukjes door je kwark?

Nou weet ik niet of het sap ook het enzym bromeline bevat. Dit enzym zorgt er voor dat het eiwit beter verteerd kan worden.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Als je dit wilt doen moet je het wel doen op ananas die niet op siroop staat. Dus zorgen dat er geen toegevoegde suikers in zitten. Behalve als je de shake als postworkoutshake neemt, dan is het nog niet zo erg en kan het misschien wel nuttig uitpakken.

Grtz..

Comment

bij ons in de buurt is er de laatste tijd nog weinig kwark te vinden.ze halen ze allemaal uit de handel omdat het zo weinig verkocht wordt.ben dus volop aan het zoeken naar een winkel waar ze het nog wel hebben.

greets.
                you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

bij de hoogvliet heben ze een overvloed
                  Who's the Chef

Comment

Bij Deen ook

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X