Hallo,
Ik heb een aantal vragen over de tijden wanneer bepaalde supplementen worden ingenomen, ik train volgens onderstaand schema:
Ma, Di, Do: Alleen kracht. (Ma: benen, Di borst/tri, Do:rug)
Vr: Kracht(Borst/tri) en 30 min rustig cardio
Wo, Za: 1 dag 20min. Hiit en andere dag 30 min normaal, beide dagen buikspieren.
Ben 23 jaar, 1,70m, 82 Kg +- 20 % vet, train nu 2 jaar. Doel is om spieren te kweken en hierbij nog wat vet te verliezen, maar vetverlies zie ik als lange termijn doel.
Ik wilde het volgende aanhouden:
halfuur voor kracht:
- 0,5-1 scoop Whey met water, afhankelijk aan hoe ik heb gegeten.
Vlak voor kracht:
-2 caps Bcaa’s (a 750 mg)
Tijdens kracht:
- niks
Is het beter om mijn pre Wo Bcaa’s in m’n water op te lossen? En om mijn pre Wo whey tijdens het trainen in te nemen? Ik geef zelf de voorkeur aan alleen water tijdens trainen.
Vlak na kracht
- 2 Caps Bcaa’s (a 750 mg)
15-30 min na kracht:
- Shake met 1 scoop Whey, 1 scoop creatine, een banaan en melk) Indien ik na trainen eiwitrijk eet gebruik ik minder whey.
Is het beter om m’n post Wo Bcaa’s nu in te nemen?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vlak voor cardio:
- 3 caps Bcaa’s
Vlak na cardio:
- banaan met ,5 schepje whey (tegen honger)
- Heb ik hier nog Bcaa’s nodig?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagen zonder krachttrainen:
- Is het nodig om op Wo en Za (cardio) creatine te gebruiken? en wanneer?
- Heb ik op zondag (rustdag) creatine of Bcaa’s nodig?
Verder gooi ik er weleens een shake in met kwark/melk, whey, banaan en muesli als ik honger heb, kan ik de muesli er beter uit laten?
Omega 3 bij elke maaltijd en multivit bij ontbijt.
Alvast bedankt!
Ik heb een aantal vragen over de tijden wanneer bepaalde supplementen worden ingenomen, ik train volgens onderstaand schema:
Ma, Di, Do: Alleen kracht. (Ma: benen, Di borst/tri, Do:rug)
Vr: Kracht(Borst/tri) en 30 min rustig cardio
Wo, Za: 1 dag 20min. Hiit en andere dag 30 min normaal, beide dagen buikspieren.
Ben 23 jaar, 1,70m, 82 Kg +- 20 % vet, train nu 2 jaar. Doel is om spieren te kweken en hierbij nog wat vet te verliezen, maar vetverlies zie ik als lange termijn doel.
Ik wilde het volgende aanhouden:
halfuur voor kracht:
- 0,5-1 scoop Whey met water, afhankelijk aan hoe ik heb gegeten.
Vlak voor kracht:
-2 caps Bcaa’s (a 750 mg)
Tijdens kracht:
- niks
Is het beter om mijn pre Wo Bcaa’s in m’n water op te lossen? En om mijn pre Wo whey tijdens het trainen in te nemen? Ik geef zelf de voorkeur aan alleen water tijdens trainen.
Vlak na kracht
- 2 Caps Bcaa’s (a 750 mg)
15-30 min na kracht:
- Shake met 1 scoop Whey, 1 scoop creatine, een banaan en melk) Indien ik na trainen eiwitrijk eet gebruik ik minder whey.
Is het beter om m’n post Wo Bcaa’s nu in te nemen?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vlak voor cardio:
- 3 caps Bcaa’s
Vlak na cardio:
- banaan met ,5 schepje whey (tegen honger)
- Heb ik hier nog Bcaa’s nodig?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagen zonder krachttrainen:
- Is het nodig om op Wo en Za (cardio) creatine te gebruiken? en wanneer?
- Heb ik op zondag (rustdag) creatine of Bcaa’s nodig?
Verder gooi ik er weleens een shake in met kwark/melk, whey, banaan en muesli als ik honger heb, kan ik de muesli er beter uit laten?
Omega 3 bij elke maaltijd en multivit bij ontbijt.
Alvast bedankt!
Comment