Inderdaad. Snicker, wit brood en shake shake shake. En daarmee vind je dat het in orde is?
Dierlijke eiwitten of whey eiwit
Collapse
X
-
Originally posted by Neproadie View PostInderdaad. Snicker, wit brood en shake shake shake. En daarmee vind je dat het in orde is?
Zo erg is dat toch ook niet jongens,zo af en toe moet kunnen en ik ben teminste eerlijk,jullie zondigen natuurlijk nooit?maar afgezonderd van snikker haha,hoe ziet de rest eruit
Comment
-
Originally posted by toney View PostBeste mensen kan iemand mij vetellen of dierlijke eiwitten beter zijn voor spieropbouw dan wheyeiwitten?.
Shakes zijn makkelijk, maar als je gewoon alles binnen krijgt zijn ze niet echt nodig(nee ook die van Berry de Mey zijn dan overbodig peppie en kokkie)
Hooguit in een dieet vind ik ze waardevol, later ga ik altijd over op amino, en dat er mensen op het internet zeggen dat het nodig is, das begrijpelijk, die hebben vaak wel een contact met een of ander merk.
Zelfs ik die door Berry de Mey word overladen met sups zal nog niet zeggen dat het nodig is, eerst je basis in voeding en training krijgen, dan ga je pas met je progressie ook in je voeding dingen aanpassen."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by toney View PostIk wist dat ik z'oon reactie zou krijgen
Zo erg is dat toch ook niet jongens,zo af en toe moet kunnen en ik ben teminste eerlijk,jullie zondigen natuurlijk nooit?maar afgezonderd van snikker haha,hoe ziet de rest eruit
Comment
-
Mensen moeten niet zo zeiken, als jij af en toe een snikker eet prima toch.
Als je geen wens hebt pro BB ofzo te worden en jij voelt je er goed bij prima .
Niemand die jou moet vertellen hoe je moet eten.
Ik eet ook niet 100% clean maar doe het ook als hobby en heb verder geen ambities en wil nog een beetje "genieten" van lekker eten.
Als jij het fijn vind af en toe een snikker te pakken is dat prima.
Als iemand anders pas tevreden is als ie 6x per dag rijst met kip eet ook prima.
Het fysiek ziet er dan ook iets anders uit maar dit weeg je zelf af en ligt aan jou of je het prima vind.
Comment
-
Originally posted by Dutchpride View PostMensen moeten niet zo zeiken, als jij af en toe een snikker eet prima toch.
Ik eet ook niet 100% clean maar doe het ook als hobby en heb verder geen ambities en wil nog een beetje "genieten" van lekker eten.
Als iemand anders pas tevreden is als ie 6x per dag rijst met kip eet ook prima.
Het fysiek ziet er dan ook iets anders uit maar dit weeg je zelf af en ligt aan jou of je het prima vind.
Comment
-
Weet je dan wat iets is voor jou? IIFYM.
IIFYM staat voor If It Fit Your Macros. Kan je zoveel snickers eten als je wilt, als het maar in je macros past!"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostWeet je dan wat iets is voor jou? IIFYM.
IIFYM staat voor If It Fit Your Macros. Kan je zoveel snickers eten als je wilt, als het maar in je macros past!
Comment
-
Originally posted by NickP View PostHet is volgens mij meer bedoeld om je sarcastisch neer te halen, afijn.
Ik zelf neem af en toe ook wel eens een snack, geen probleem heb ook geen ambities of zo.
OT valt er weinig meer te zeggen
Comment
-
Originally posted by Dutchpride View PostMensen moeten niet zo zeiken, als jij af en toe een snikker eet prima toch.
Natuurlijk moet zoiets af en toe kunnen, maar dagelijks zou geen nut hebben. En het is toch zonde als je keihard voor iets wilt gaan, in de veronderstelling bent dat je het goed doet, en dat je het jezelf eigenlijk heel moeilijk maakt?
Als iemand weet wat het beste voor hem is, dan kan hij daarna toch zelf oordelen hoe ver hij daarin gaat?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Het klopt inderdaad dat het zonde is maar sommigen zijn ook gewoon tevreden met een 12-15% vp of whatever.
En dan is het niet echt nodig om 6x per dag aan de rijst met kip te gaan.
Het is gewoon van wat is jou doel en past die snicker en die pizza daarbij of niet.
En ik denkl dat de meeste zoiezo wel weten dat als ze echt shredded willen worden je niet om een streng eetschema heenkomt.
Het leifst zou ik het ook willen maar ik heb er zelf niet de middelen noch waarschijnlijk de discipline voor.
En tuurlijk mag je personen wijzen erop dat het onverstandig is maar om er dan met zn allen op te hakken schiet ook niet op.
Uiteindelijk is het toch aan die persoon.
Mjah zo denk ik er dan over hé .
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...6 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-