Dierlijke eiwitten of whey eiwit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Inderdaad. Snicker, wit brood en shake shake shake. En daarmee vind je dat het in orde is?
    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
      Inderdaad. Snicker, wit brood en shake shake shake. En daarmee vind je dat het in orde is?
      Ik wist dat ik z'oon reactie zou krijgen
      Zo erg is dat toch ook niet jongens,zo af en toe moet kunnen en ik ben teminste eerlijk,jullie zondigen natuurlijk nooit?maar afgezonderd van snikker haha,hoe ziet de rest eruit

Comment

Originally posted by toney View Post
        Beste mensen kan iemand mij vetellen of dierlijke eiwitten beter zijn voor spieropbouw dan wheyeiwitten?.
        Gewoon eten, alsof er in het verleden BBers niet groot werden op eetbare eiwitten?
        Shakes zijn makkelijk, maar als je gewoon alles binnen krijgt zijn ze niet echt nodig(nee ook die van Berry de Mey zijn dan overbodig peppie en kokkie)
        Hooguit in een dieet vind ik ze waardevol, later ga ik altijd over op amino, en dat er mensen op het internet zeggen dat het nodig is, das begrijpelijk, die hebben vaak wel een contact met een of ander merk.
        Zelfs ik die door Berry de Mey word overladen met sups zal nog niet zeggen dat het nodig is, eerst je basis in voeding en training krijgen, dan ga je pas met je progressie ook in je voeding dingen aanpassen.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post

Ohhhhhhh das gemeen, je weet hoe gek ik daar op ben

Comment

Originally posted by toney View Post
            Ik wist dat ik z'oon reactie zou krijgen
            Zo erg is dat toch ook niet jongens,zo af en toe moet kunnen en ik ben teminste eerlijk,jullie zondigen natuurlijk nooit?maar afgezonderd van snikker haha,hoe ziet de rest eruit
            Af en toe moet kunnen? je hebt het in je schema staan. Jij verteld ons dat je voeding best is en je bent heel eerlijk tegen ons maar wees nog eerlijker tegen jezelf aub.

Comment

Mensen moeten niet zo zeiken, als jij af en toe een snikker eet prima toch.
              Als je geen wens hebt pro BB ofzo te worden en jij voelt je er goed bij prima .
              Niemand die jou moet vertellen hoe je moet eten.
              Ik eet ook niet 100% clean maar doe het ook als hobby en heb verder geen ambities en wil nog een beetje "genieten" van lekker eten.
              Als jij het fijn vind af en toe een snikker te pakken is dat prima.
              Als iemand anders pas tevreden is als ie 6x per dag rijst met kip eet ook prima.
              Het fysiek ziet er dan ook iets anders uit maar dit weeg je zelf af en ligt aan jou of je het prima vind.

Comment

Ronnie Coleman at ook veel snickers

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                  Ik eet ook niet 100% clean maar doe het ook als hobby en heb verder geen ambities en wil nog een beetje "genieten" van lekker eten.
                  Als iemand anders pas tevreden is als ie 6x per dag rijst met kip eet ook prima.
                  Het fysiek ziet er dan ook iets anders uit maar dit weeg je zelf af en ligt aan jou of je het prima vind.
                  Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen , het is inderdaad hobby en geen ambities voor pro bb en ondanks die snikkers mag ik niet klagen wat betreft fysiek ik wil alleen nog iets groter worden en daar train ik hard voor

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Ronnie Coleman at ook veel snickers
                    Dan moet ik er meschien 2 nemen haha

Comment

Weet je dan wat iets is voor jou? IIFYM.

IIFYM staat voor If It Fit Your Macros. Kan je zoveel snickers eten als je wilt, als het maar in je macros past!
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        Weet je dan wat iets is voor jou? IIFYM.

IIFYM staat voor If It Fit Your Macros. Kan je zoveel snickers eten als je wilt, als het maar in je macros past!
                        Je bedoelt zolang ik maar niet boven mn dagelijkse calorieen heen gaat zoals koolhydraten - proteine - vet . zodat ik af en toe als een gewoon mens kan eten. bedankt voor tip ik ga me daar is in verdiepen

Comment

Het is volgens mij meer bedoeld om je sarcastisch neer te halen, afijn.
                          Ik zelf neem af en toe ook wel eens een snack, geen probleem heb ook geen ambities of zo.
                          OT valt er weinig meer te zeggen

Comment

Originally posted by NickP View Post
                            Het is volgens mij meer bedoeld om je sarcastisch neer te halen, afijn.
                            Ik zelf neem af en toe ook wel eens een snack, geen probleem heb ook geen ambities of zo.
                            OT valt er weinig meer te zeggen
                            DAT dacht ik ook eerst! maar voor ik reageerde ben ik eerst gaan googlen, en in de rest van de wereld is het een philesofie ...Gaining body fat is all about excess calories, not the type of foods that you consume.( nou zeg ik niet dat het gezond is) en als het sarcasties bedoeld is,makkelijk via computer en negatiefelingen heb je overal!So what. de andere mensen bedankt voor feed back!

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                              Met af en toe bedoel jij 'maar 1x per dag'?

Natuurlijk moet zoiets af en toe kunnen, maar dagelijks zou geen nut hebben. En het is toch zonde als je keihard voor iets wilt gaan, in de veronderstelling bent dat je het goed doet, en dat je het jezelf eigenlijk heel moeilijk maakt?
                              Als iemand weet wat het beste voor hem is, dan kan hij daarna toch zelf oordelen hoe ver hij daarin gaat?
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Het klopt inderdaad dat het zonde is maar sommigen zijn ook gewoon tevreden met een 12-15% vp of whatever.
                                En dan is het niet echt nodig om 6x per dag aan de rijst met kip te gaan.
                                Het is gewoon van wat is jou doel en past die snicker en die pizza daarbij of niet.
                                En ik denkl dat de meeste zoiezo wel weten dat als ze echt shredded willen worden je niet om een streng eetschema heenkomt.
                                Het leifst zou ik het ook willen maar ik heb er zelf niet de middelen noch waarschijnlijk de discipline voor.

En tuurlijk mag je personen wijzen erop dat het onverstandig is maar om er dan met zn allen op te hakken schiet ook niet op.
                                Uiteindelijk is het toch aan die persoon.
                                Mjah zo denk ik er dan over hé .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X