200 Mg caffeine pillen te veel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 200 Mg caffeine pillen te veel?

adfadfafd
    Last edited by haci; 02-05-2019, 03:00.
    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Dat zou goed kunnen.

Ikzelf slaap eigenlijk enkel slecht als ik op low-carb zit.
    Uren nodig om in te slapen en om 3-4 uur 's nachts nog niet slapen terwijl ik er om 23.00uur in lag komen zeker wel eens voor.

Zit je op low-carb?
    "Straight outta gym"

Comment

Ja dat is logisch denk ik. Vergelijk het met een paar koppen koffie dan val ik ook niet in slaap. Mijn mening is dosering verlagen.
      Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
        Dat zou goed kunnen.

Ikzelf slaap eigenlijk enkel slecht als ik op low-carb zit.
        Uren nodig om in te slapen en om 3-4 uur 's nachts nog niet slapen terwijl ik er om 23.00uur in lag komen zeker wel eens voor.

Zit je op low-carb?
        Was wel een paar dagen geleden op low carb maar begin July niet voor de eerste twee weken.

Comment

Warm weer?
          Stress?
          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
            Warm weer?
            Stress?
            Stress is het niet, warme weer is het denk ik wel, niet aan gedacht.

Maar over het algemeen zelf kan 200 mg niets kwaad toch?

Comment

Het kan geen kwaad maar het kan je wel wakker houden. Heb het zelfde door het weer.
              Hard work Pays off!

Comment

Als je 200mg in de ochtend neemt en er snachts niet van kan slapen zal het daar niet aan liggen.

Warm weer zal het grotendeels mee te maken kunnen hebben.

Bij mij scheelt het enorm of ik kan slapen of niet van caffeine, heb wel eens last van 200mg paar uur voor het slapen maar heb ook soms nergens last van met 600mg paar uur voor het slapen.

ik probeer mijn laatste inname wel altijd 4 uur of eerder voor het slapen in te nemen en 9/10 keer gaat dit goed.

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
                  Als je 200mg in de ochtend neemt en er snachts niet van kan slapen zal het daar niet aan liggen.

Warm weer zal het grotendeels mee te maken kunnen hebben.

Bij mij scheelt het enorm of ik kan slapen of niet van caffeine, heb wel eens last van 200mg paar uur voor het slapen maar heb ook soms nergens last van met 600mg paar uur voor het slapen.

ik probeer mijn laatste inname wel altijd 4 uur of eerder voor het slapen in te nemen en 9/10 keer gaat dit goed.
                  Originally posted by Whahaha View Post
                  Het kan geen kwaad maar het kan je wel wakker houden. Heb het zelfde door het weer.
                  Bedankt!

Comment

Slaap zelf ook laat, en kom er ook laat uit, heel ritme is opgeschoven door dit weer haha, s'avonds nog trainen enzo.
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Laat die pillen eens een keer staan en kijk of je dan wel eerder in slaap valt.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Laat die pillen eens een keer staan en kijk of je dan wel eerder in slaap valt.
                        +1

Laat ze even voor wat het is een week, en vergelijk dan.. Het is deze week weer erg warm. Dan weet je gelijk of het door de warmte komt.

Vorige week toen het zo warm was sliep ik ook slecht (lag lang wakker)
                        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

halfwaardetijd in het lichaam is 5 uur o.i.d. dus zou er 15 uur na inname nog 25mg over zijn
                          Dat is ongeveer het equivalent van een glas cola meen ik.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                            halfwaardetijd in het lichaam is 5 uur o.i.d. dus zou er 15 uur na inname nog 25mg over zijn
                            Dat is ongeveer het equivalent van een glas cola meen ik.
                            Dat is hoe je systematisch te werk gaat, om alles uit te sluiten. Aangezien jij student voedingswetenschappen bent zou je beter moeten weten.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X