adfadfafd
200 Mg caffeine pillen te veel?
Collapse
X
-
Originally posted by Iron Mind View PostDat zou goed kunnen.
Ikzelf slaap eigenlijk enkel slecht als ik op low-carb zit.
Uren nodig om in te slapen en om 3-4 uur 's nachts nog niet slapen terwijl ik er om 23.00uur in lag komen zeker wel eens voor.
Zit je op low-carb?Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Als je 200mg in de ochtend neemt en er snachts niet van kan slapen zal het daar niet aan liggen.
Warm weer zal het grotendeels mee te maken kunnen hebben.
Bij mij scheelt het enorm of ik kan slapen of niet van caffeine, heb wel eens last van 200mg paar uur voor het slapen maar heb ook soms nergens last van met 600mg paar uur voor het slapen.
ik probeer mijn laatste inname wel altijd 4 uur of eerder voor het slapen in te nemen en 9/10 keer gaat dit goed.
Comment
-
Originally posted by ultra1993 View PostAls je 200mg in de ochtend neemt en er snachts niet van kan slapen zal het daar niet aan liggen.
Warm weer zal het grotendeels mee te maken kunnen hebben.
Bij mij scheelt het enorm of ik kan slapen of niet van caffeine, heb wel eens last van 200mg paar uur voor het slapen maar heb ook soms nergens last van met 600mg paar uur voor het slapen.
ik probeer mijn laatste inname wel altijd 4 uur of eerder voor het slapen in te nemen en 9/10 keer gaat dit goed.Originally posted by Whahaha View PostHet kan geen kwaad maar het kan je wel wakker houden. Heb het zelfde door het weer.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostLaat die pillen eens een keer staan en kijk of je dan wel eerder in slaap valt.
Laat ze even voor wat het is een week, en vergelijk dan.. Het is deze week weer erg warm. Dan weet je gelijk of het door de warmte komt.
Vorige week toen het zo warm was sliep ik ook slecht (lag lang wakker)De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Check ook onze FACEBOOK pagina
Comment
-
Originally posted by aktito View Posthalfwaardetijd in het lichaam is 5 uur o.i.d. dus zou er 15 uur na inname nog 25mg over zijn
Dat is ongeveer het equivalent van een glas cola meen ik.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment