adfadfafd
200 Mg caffeine pillen te veel?
Collapse
X
-
Originally posted by Iron Mind View PostDat zou goed kunnen.
Ikzelf slaap eigenlijk enkel slecht als ik op low-carb zit.
Uren nodig om in te slapen en om 3-4 uur 's nachts nog niet slapen terwijl ik er om 23.00uur in lag komen zeker wel eens voor.
Zit je op low-carb?Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Als je 200mg in de ochtend neemt en er snachts niet van kan slapen zal het daar niet aan liggen.
Warm weer zal het grotendeels mee te maken kunnen hebben.
Bij mij scheelt het enorm of ik kan slapen of niet van caffeine, heb wel eens last van 200mg paar uur voor het slapen maar heb ook soms nergens last van met 600mg paar uur voor het slapen.
ik probeer mijn laatste inname wel altijd 4 uur of eerder voor het slapen in te nemen en 9/10 keer gaat dit goed.
Comment
-
Originally posted by ultra1993 View PostAls je 200mg in de ochtend neemt en er snachts niet van kan slapen zal het daar niet aan liggen.
Warm weer zal het grotendeels mee te maken kunnen hebben.
Bij mij scheelt het enorm of ik kan slapen of niet van caffeine, heb wel eens last van 200mg paar uur voor het slapen maar heb ook soms nergens last van met 600mg paar uur voor het slapen.
ik probeer mijn laatste inname wel altijd 4 uur of eerder voor het slapen in te nemen en 9/10 keer gaat dit goed.Originally posted by Whahaha View PostHet kan geen kwaad maar het kan je wel wakker houden. Heb het zelfde door het weer.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostLaat die pillen eens een keer staan en kijk of je dan wel eerder in slaap valt.
Laat ze even voor wat het is een week, en vergelijk dan.. Het is deze week weer erg warm. Dan weet je gelijk of het door de warmte komt.
Vorige week toen het zo warm was sliep ik ook slecht (lag lang wakker)De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Check ook onze FACEBOOK pagina
Comment
-
Originally posted by aktito View Posthalfwaardetijd in het lichaam is 5 uur o.i.d. dus zou er 15 uur na inname nog 25mg over zijn
Dat is ongeveer het equivalent van een glas cola meen ik.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse