Wil iemand Solgar Omnium goedkoop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Omdat niet iedereen meteen koopt zijn het haters?
      Ik gebruik amper vitamines ik eet groentes en fruit en slik wat extras wat ik nodig hrb.
      heb dit 6 maanden gebruikt merkte geen verschil.
      wat is jou ervaring met dit merk dan, voel jr je echt beter? Merk je het als je paar dagrn niet slikt?
      Vind je ze zo goed dat je ook de nederlandse prijs zou betalen als ebay niet lukte?
      Al worden ze onderschept en jij schiet voor, wat dan?

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Oh, sorry
        Dat wist ik niet, anders had ik die opmerking echt niet gemaakt.
        Ik las wel eens een reactie van jou over Rob, vandaar.

De kennis was er bij rob zeker, maar het sarcasme overheerste jammer genoeg bij iedere reactie.
        Geeft niet hoor
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Omdat niet iedereen meteen koopt zijn het haters?
          Ik gebruik amper vitamines ik eet groentes en fruit en slik wat extras wat ik nodig hrb.
          heb dit 6 maanden gebruikt merkte geen verschil.
          wat is jou ervaring met dit merk dan, voel jr je echt beter? Merk je het als je paar dagrn niet slikt?
          Vind je ze zo goed dat je ook de nederlandse prijs zou betalen als ebay niet lukte?
          Al worden ze onderschept en jij schiet voor, wat dan?
          Ik merk wel degelijk verschil ja.

Maar als mensen het niet willen dan vooral niet doen. Ik bied het aan om te helpen, niet om me te hoeven verantwoorden. Graag of niet

Comment

Solgar omnium behoort tot de top onder de multivitamines. Een goede multivitamine kan in bepaalde omstandigheden een zeer waardevolle aanvulling zijn op de normale voeding. Denk bijvoorbeeld aan een strenge cut of een wedstrijd dieet (waar je vaak tekorten op zult lopen) OF voeding die verre van optimaal is. Maar ik kan me ook een hele hoop situatie's bedenken waar een mutlivitamine minder toegevoegde waarde heeft.

Kwaliteit is bij multivitamines erg van belang. Toevallig is er een merk van Nederlandse bodem welke qua kwaliteit (ingredienten en samenstelling) vergelijkbaar is met Solgar. Dit merk heet Bonusan.

één mutlivitamine van bonusan die qua samenstelling speciaal gericht is op topsporters:
            Topsport Multi Vital tabletten - Topsportlijn - Bonusan

Deze kosten 15,50 per 60 tabletten (25 cent per dag). Solgar omnium (niet specifiek afgestemd op de behoefte van topsporters) kost rond de 180 euro per 180 tabletten (1 euro per tablet).

Via deze Ebay site krijg je de Solgar omnium voor 22 cent per tablet. Wel loop je het risico dat ze in beslag genomen worden (en ben je je geld kwijt).

als je dan alles meeneemt, zou ik onder de streep gaan voor de bonusan multivitamine voor topsporters.

Om antwoord te geven op je vraag:
            Nee ik heb geen interesse.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Bilo View Post
              Ik merk wel degelijk verschil ja.

Maar als mensen het niet willen dan vooral niet doen. Ik bied het aan om te helpen, niet om me te hoeven verantwoorden. Graag of niet
              Je bent toch geen baby man, wil gewoon eea weten maar jij voelt je direct weer aangrvallen.
              nou ik laat je wel met rust want je loopt weer eens pp eieren.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                Solgar omnium behoort tot de top onder de multivitamines. Een goede multivitamine kan in bepaalde omstandigheden een zeer waardevolle aanvulling zijn op de normale voeding. Denk bijvoorbeeld aan een strenge cut of een wedstrijd dieet (waar je vaak tekorten op zult lopen) OF voeding die verre van optimaal is. Maar ik kan me ook een hele hoop situatie's bedenken waar een mutlivitamine minder toegevoegde waarde heeft.

Kwaliteit is bij multivitamines erg van belang. Toevallig is er een merk van Nederlandse bodem welke qua kwaliteit (ingredienten en samenstelling) vergelijkbaar is met Solgar. Dit merk heet Bonusan.

één mutlivitamine van bonusan die qua samenstelling speciaal gericht is op topsporters:
                Topsport Multi Vital tabletten - Topsportlijn - Bonusan

Deze kosten 15,50 per 60 tabletten (25 cent per dag). Solgar omnium (niet specifiek afgestemd op de behoefte van topsporters) kost rond de 180 euro per 180 tabletten (1 euro per tablet).

Via deze Ebay site krijg je de Solgar omnium voor 22 cent per tablet. Wel loop je het risico dat ze in beslag genomen worden (en ben je je geld kwijt).

als je dan alles meeneemt, zou ik onder de streep gaan voor de bonusan multivitamine voor topsporters.

Om antwoord te geven op je vraag:
                Nee ik heb geen interesse.
                Kijk, dit vind ik nou een waardevolle toevoeging.

@TS: Ik ga voor Bonusan i.p.v. Solgar.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

En hoe zit dat dan met synthetische vitamines en natuurlijke vitamines?
                  Garden of Life: "natuurlijke vitamines beter dan chemische" | Mens en Gezondheid: Gezonde voeding
                  Zo zijn er ook wel meerdere merken natuurlijke vitamines , maar ik heb ook wel gehoord dat de opname hiervan beter zou zijn ?!

Comment

De bonusan moet wel 2 x per dag worden ingenomen dus 50 cent per dag, gewoon even een kleine toevoeging. Solgar zal ook wel per 2 tabletten zijn

Comment

Ik rock gewoon die kruidvat vitamines, eet toch genoeg groente/fruit.

Comment

Originally posted by NickP View Post
                        De bonusan moet wel 2 x per dag worden ingenomen dus 50 cent per dag, gewoon even een kleine toevoeging. Solgar zal ook wel per 2 tabletten zijn
                        Nee dus 50 cent per dag voor bonusan.
                        En 39 euro voor solgar (1 tablet per dag) 180 tabletten zoals mijn voorstel was = 21 cent per dag. Meer dan helft goedkoper

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Je bent toch geen baby man, wil gewoon eea weten maar jij voelt je direct weer aangrvallen.
                          nou ik laat je wel met rust want je loopt weer eens pp eieren.
                          Pfff gevalletje "kan wel aangeven maar zelf niet incasseren".

Comment

Wat moet ik incasseren dan, ik heb gewoon vragen, dan kom jij aan met haters...ik heb me toch nergens negatief uitgelaten..ben gewoon sceptisch en wil wat meer weten maar jij ziet dat als een aanval.

Comment

Aanbevolen dosering

Als voedingssupplement voor volwassenen twee tabletten dagelijks bij voorkeur bij een maaltijd innemen, tenzij anders geadviseerd. Aanbevolen dosering niet overschrijden.

Komt neer op 42 cent per dag tegenover 50 cent per dag is inderdaad 8 cent per dag goedkoper.
                              Maar dan zit je nog wel met het risico dat je niks binnenkrijgt aangezien als ze het onderscheppen je jouw geld kwijt bent.

Conclusie is simpel, niemand wil solar. Mochten ze wel een goede multi willen kiezen ze voor bonusan omdat ze dan zeker zijn van hun product.

Comment

Pffff hater

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X