Wil iemand Solgar Omnium goedkoop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Comment

Originally posted by Bilo View Post
      Nee dus 50 cent per dag voor bonusan.
      En 39 euro voor solgar (1 tablet per dag) 180 tabletten zoals mijn voorstel was = 21 cent per dag. Meer dan helft goedkoper
      Moet eerlijk zeggen heb dat twee per dag zowel bij de bonusan als bij de Solgar over het hoofd gezien.

Bij zowel de solgar omnium als de bonusan wordt dus 2 per dag aangeraden. We hebben het dus over 42 cent per dag (solgar besteld uit amerika) versus 50 cent per dag (bonusan).

Ja de bonusan is 8 cent per dag duurder. Maar is wel afgestemd op topsporters en je loopt niet het risico dat het in beslag wordt genomen (en dan ben je alles kwijt).
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Hater

Comment

Ik ben wel overtuigd van de kwaliteit van Solgar, heb het een tijdje gerbuikt. Het is me alleen te duur en ik merk weinig verschil met een andere multi van een serieus merk.

Ik vraag me ook af hoe iedereen die hier heeft gereageerd zo zeker weet dat hetgeen ze aanraden/gebruiken het juiste is, heb wel wat onderzoekjes gelezen, maar niets definitiefs. Als iemand een goed onderbouwt onderzoekje/artikel heeft zou ik dat graag zien. Ik kon er zelf verbazingwekkend weinig over vinden.

Dus..., Dyno...?

ps. Q, I know.....

Comment

Het lijkt mij dat je bij multivitaminen ook niet direct verschil hoeft te merken.
            Word je minder snel ziek?Verzuur je minder snel?Heb je meer energie?

Het is erg lastig om te beoordelen of bepaalde vitamines echt (beter)werken of niet.
            Ik pers mijn sinasappeltjes, neem een appeltje of avocado en neem multivitamine van het kruidvat.
            En ik ben nooit ziek of verkouden.

Solgar staat wel erg goed bekend,maar ik vind het het geld niet waard.
            Last edited by rain; 30-12-2013, 20:42.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik denk wel dat het de moeite pas waard is onder extreme situaties, zoals verzwakte weerstand, veel stress, wedstrijdvoorbereiding, ect.

Ik heb het geld er ook niet voor over. Vorig jaar was ik echt aan het overdrijven qua dingetjes voor mijn gezondheid, en ik heb ook nog nooit zoveel gezondheidsklachten gehad als vorig jaar.
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Waarschijnlijk omdat je er teveel op ging letten, je bent er zo mee bezig, dat je dan ieder dingetje gaat opvallen en erger maken waardoor het erger word etc. Of totaal niet?

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Waarschijnlijk omdat je er teveel op ging letten, je bent er zo mee bezig, dat je dan ieder dingetje gaat opvallen en erger maken waardoor het erger word etc. Of totaal niet?
                  Ja, absoluut (al blijft het een optelsom, maar het speelde zeker mee)

Comment

Nam je teveel solgar vitamines dan ofzo ?
                    Snap niet helemaal hoe je dat nou bedoeld ...

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                      Ja, absoluut (al blijft het een optelsom, maar het speelde zeker mee)
                      Op het moment dat je sport n obsessie gaat worden gaat het altijd mis patje..
                      Ik heb hiervoor ook stukjes van je gelezen, en volgens mij was je al aardig op weg om dat er van te maken meisje.
                      Tot je tegen jezelf oploopt en doorkrijgt dat je eigenlijk helemaal niet goed voor jezelf bezig bent.
                      Je ha goede adviezen voor anderen, maar je vergat jezelf gewoon n beetje.
                      Heel jammer om er zo achter te komen, maar beter laat als nooit.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                        Op het moment dat je sport n obsessie gaat worden gaat het altijd mis patje..
                        Ik heb hiervoor ook stukjes van je gelezen, en volgens mij was je al aardig op weg om dat er van te maken meisje.
                        Tot je tegen jezelf oploopt en doorkrijgt dat je eigenlijk helemaal niet goed voor jezelf bezig bent.
                        Je ha goede adviezen voor anderen, maar je vergat jezelf gewoon n beetje.
                        Heel jammer om er zo achter te komen, maar beter laat als nooit.
                        Ohw ja, maar meerdere dingen waren ook tegen beter weten in. Ik weet niet of het echt obsessief was, misschien. Maar ik liet me ook wel erg meeslepen en opfokken, wat ik uiteindelijk allemaal zelf deed.

Maargoed, genoeg gelul over mijn sores, beetje zonde dat ik het hele topic ermee verkracht

Comment

Als je meedoet aan expeditie robinson an je zit in je laatste week ondervoeding zou ik zo een multi overwegen .

voor de normale ! sporter niet nodig . tenzij ts podium ambities heeft .
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Haha exp rob lijkt me geweldige voor de cut

Comment

Hoi Bilo,

Ik zie dat jouw berichtje van vorig jaar is. Heb je een pot op voorraad voor mij??
                              Last edited by Elsa; 20-02-2014, 11:50.

Comment

BONUSAN Topsport multi vital | koopjesdrogisterij.nl

AANBIEDING :P 11,32 per potjes
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X