Originally posted by Protasius
View Post
Wil iemand Solgar Omnium goedkoop
Collapse
X
-
Ik heb dit 6 maanden gebruikt ik meen op aanraden van robbie..1000euro lichter merkte geen verschol.
deze zijn fake of het is een oplichter ben ik bang..inkoop is namelijk 49euro voor een bedrijf.
antwoord op je vraag..voor mij niet bedankt voor het vragen ik neem wel een stik fruit en groente.
in de consumenten gids van vorige maand stond stuk over multis..is alleen nodig voor zwangere vrouwen en topsporters.
Comment
-
Hahaha,ik had dit ooit al eens eerder gezien dacht ik,maar dat klopt dus.Ik hoef niet,bedankt!! 23 November 2009, 20:22 #1 Bilo
Driving the i-screamtruck
Geregistreerd 4 May 2009Berichten1.786
Solgar omnium bestellen?Ik ga solgar omnium bestellen. Ze bevallen me erg goed.
In nederland 180 euro voor 180 pillen. Via usa shipping 58 euro per 180 pillen.
Invoerrecht risico durf ik wel te nemen.
Aangezien ik sowieso shipping kosten betaal kan ik net zo goed meer potjes bestellen.
Dus als iemand ook potje wil;..reply ff en bestel ik mLast edited by rain; 29-12-2013, 17:03.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk heb dit 6 maanden gebruikt ik meen op aanraden van robbie..1000euro lichter merkte geen verschol.
deze zijn fake of het is een oplichter ben ik bang..inkoop is namelijk 49euro voor een bedrijf.
antwoord op je vraag..voor mij niet bedankt voor het vragen ik neem wel een stik fruit en groente.
in de consumenten gids van vorige maand stond stuk over multis..is alleen nodig voor zwangere vrouwen en topsporters.
Comment
-
Originally posted by rainman View PostZijn liefde voor jou?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHeb geen contact meer, is destijds best uit de hand gelopen. Maar ondanks dat ik persoonlijk een afkeer tegen hem heb, weet ik wel dat hij zulke dingen altijd uit goede bedoelingen zei + omdat hij er (juist door zijn kennis) echt in geloofde
Dat wist ik niet, anders had ik die opmerking echt niet gemaakt.
Ik las wel eens een reactie van jou over Rob, vandaar.
De kennis was er bij rob zeker, maar het sarcasme overheerste jammer genoeg bij iedere reactie.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Oke. Even wat vragen beantwoorden:
1.) Waarom zijn ze zo duur?
- Omdat Solgar de enige is met een echt eigen labrotorium en ook echt onderzoek doet
- In USA zijn ze 40 euro per potje alleen door EU regeling zijn de vits van EU goedkoper en moet er op solgar vette rechten bovenop
2.) Waarom neem ik Solgar?
- Verweg de beste vitamine pillen uit eigen ervaring
- Bekroond door consumentenbond
- Meerdere medici die ik ken geven aan dat dit echt de beste is
3.)Is dit de echte via ebay?
- ja staat nummer op. Deze is gewoon goedkoper in USA. Vandaar dat het illegaal is. je omzeilt invoerrechten etcYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment