Ging erop als een maddafakka!! Nu snap ik het
In Nox Pump zit designeramfetamine
Collapse
X
-
Originally posted by rain View PostIk heb geen pre workout nodig om mezelf te motiveren.
Voor je het weet, heb je geestelijk afhankelijk ervan en gebruik je het iedere training.
Zelf neem ik af en toe caffeine tabs, al zal de werking ook voor een deel tussen je oren zitten.
Hij is nu even gestopt omdat hij al een paar keer langs de dokter moest. Allergische reactie op een pre, + hij word er de laatste tijd heel erg misselijk van. En neemt wel genoeg koolhydraten voor zijn trainingen.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by Sluw View PostIk gebruik tegenwoordig geen pre workout supplement meer, maar ben wel van plan het weer te gebruiken. Wat ik altijd deed is 2 weken gebruik maken van pre workout, en er dan 2 weken mee stoppen. In de twee weken dat ik stopte zorgde ik er ook voor dat ik zo min mogelijk caffeïne tot me nam. Op die manier probeer ik tollerantie minimaal te houden.
Maar het is ook niet voor de motivatie. Maar met unstoppable had ik echt een mega rush, en drukte hierdoor dikke PR's.In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by emielos View PostBen het wel met je eens rain. Ik ken iemand die neemt letterlijk elke training een pre neemt. Weetnie of het een geestelijke verslaving is of omdat hij vind dat hij dan beter traint.
Hij is nu even gestopt omdat hij al een paar keer langs de dokter moest. Allergische reactie op een pre, + hij word er de laatste tijd heel erg misselijk van. En neemt wel genoeg koolhydraten voor zijn trainingen.
Ik neem het met tijden eigenlijk het liefst voor de spiergroepen die extra aandacht nodig hebben.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
7 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment