Ging erop als een maddafakka!! Nu snap ik het
In Nox Pump zit designeramfetamine
Collapse
X
-
Originally posted by rain View PostIk heb geen pre workout nodig om mezelf te motiveren.
Voor je het weet, heb je geestelijk afhankelijk ervan en gebruik je het iedere training.
Zelf neem ik af en toe caffeine tabs, al zal de werking ook voor een deel tussen je oren zitten.
Hij is nu even gestopt omdat hij al een paar keer langs de dokter moest. Allergische reactie op een pre, + hij word er de laatste tijd heel erg misselijk van. En neemt wel genoeg koolhydraten voor zijn trainingen.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by Sluw View PostIk gebruik tegenwoordig geen pre workout supplement meer, maar ben wel van plan het weer te gebruiken. Wat ik altijd deed is 2 weken gebruik maken van pre workout, en er dan 2 weken mee stoppen. In de twee weken dat ik stopte zorgde ik er ook voor dat ik zo min mogelijk caffeïne tot me nam. Op die manier probeer ik tollerantie minimaal te houden.
Maar het is ook niet voor de motivatie. Maar met unstoppable had ik echt een mega rush, en drukte hierdoor dikke PR's.In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by emielos View PostBen het wel met je eens rain. Ik ken iemand die neemt letterlijk elke training een pre neemt. Weetnie of het een geestelijke verslaving is of omdat hij vind dat hij dan beter traint.
Hij is nu even gestopt omdat hij al een paar keer langs de dokter moest. Allergische reactie op een pre, + hij word er de laatste tijd heel erg misselijk van. En neemt wel genoeg koolhydraten voor zijn trainingen.
Ik neem het met tijden eigenlijk het liefst voor de spiergroepen die extra aandacht nodig hebben.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...3 uur geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
6 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment