WIe weet een goede pre work out wat ook niet te duur is. IK ben aan nieuwe toe en ik ga ook kickboksen in combinatie met krachttraining.
Goede pre work out
Collapse
X
-
Hahaha moet er altijd een beetje om lachen. Iedere sporter gaat gewoon sporten maar als je aan gewichten trekt gaat iedereen opeens 'preworkouts' nemen. Dus eigenlijk iets waar je shit redelijk wakker/opgefokt van raakt. Het is een uurtje rammen met dingen die zwaar zijn, get over it bitchezBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Beachboy View Postcaffeine raak je ook aan gewend,
Originally posted by pescatore View PostHahaha moet er altijd een beetje om lachen. Iedere sporter gaat gewoon sporten maar als je aan gewichten trekt gaat iedereen opeens 'preworkouts' nemen. Dus eigenlijk iets waar je shit redelijk wakker/opgefokt van raakt. Het is een uurtje rammen met dingen die zwaar zijn, get over it bitchez
Maar ik nam af en toe wel 2 caffeine tabs als ik echt moe was of echt geen energie had.
En voor mij wekte dat, al dan niet door placebo effect.
Maar die gasten die nu in het buitenland bestellen of via de zwarte markt omdat er ingrediënten inzitten die verboden zijn, slaan iets te ver door.
Net als bv Unstoppable :het werkt echt en de training gaat inderdaat top.
Maar daarna krijg je vaak zo'n grote crash dat je je letterlijk beroerd voelt.
En dan heeft het dus geen meerwaarde, integendeel.
Dan kan je net zo goed een lijntje speed nemen voor het trainen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Heb het zelf ook een aantal keren gebruikt, maar als je echt energie nodig hebt zal zo'n pre workout ook echt geen wonderen doen.
Voortaan houd ik het gewoon op koffie, is nog lekkerder ook dan die smerige rotzooi.All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Nooit gebruikt die handel, alleen één keer black cats gebruikt met een maat van mij.
Ging je wel goed van en ook een goede focus. Maar achteraf wel een dikke serieuze crash, lees: 1,5u geslapen in de zetel bij het thuis komen. Maar toen was ik wel goed uitgerust om te gaan stappenThe act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-