L-Carnitine

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben al een kleine 2 weken overal aan het kijken en aan het orienteren wat het doet en hoe het werkt.

Toch ben ik nog steeds van plan om het te kopen, aanstaande maandag ga ik het aanschaffen en mocht het werken/of niet dan houd ik jullie op de hoogte.
    Stackers (4) vond ik helemaal niet werken.

Grtn...

Comment

@ real; Had vandaag wat staaltje gekregen van L-carnitine + magnesium dus rap wat over opgezocht.

De Italiaanse onderzoekers waarover dit stukje gaat gaven zo'n dertig 100-plussers dagelijks twee gram L-carnitine, zes maanden achtereen. Hierboven zie je het effect van die suppletie. Een ongeveer evengrote groep 100-plussers kreeg een placebo.
      L-Carnitine liet de gemiddelde spiermassa toenemen met een kleine vier kilo. De spiermassa bij de placebogroep nam toe met een klein kilootje. De vetmassa in de carnitinegroep verminderde met een kleine twee kilo, terwijl de vetmassa in de placebogroep met een halve kilo toenam.

Supplementen (volledig artikel)

Bij deze mensen was er dus duidelijk wel resultaat. Ookal gaat het wel over een langere termijn...

Comment

Originally posted by sanderdd View Post
        @ real; had vandaag wat staaltje gekregen van l-carnitine + magnesium dus rap wat over opgezocht.

de italiaanse onderzoekers waarover dit stukje gaat gaven zo'n dertig 100-plussers dagelijks twee gram l-carnitine, zes maanden achtereen. Hierboven zie je het effect van die suppletie. Een ongeveer evengrote groep 100-plussers kreeg een placebo.
        l-carnitine liet de gemiddelde spiermassa toenemen met een kleine vier kilo. De spiermassa bij de placebogroep nam toe met een klein kilootje. De vetmassa in de carnitinegroep verminderde met een kleine twee kilo, terwijl de vetmassa in de placebogroep met een halve kilo toenam.
        supplementen (volledig artikel)

bij deze mensen was er dus duidelijk wel resultaat. Ookal gaat het wel over een langere termijn...
        bump !!!!!
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Beheurlijke bump inderdaad.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Sanderdd View Post
            @ real; Had vandaag wat staaltje gekregen van L-carnitine + magnesium dus rap wat over opgezocht.

De Italiaanse onderzoekers waarover dit stukje gaat gaven zo'n dertig 100-plussers dagelijks twee gram L-carnitine, zes maanden achtereen. Hierboven zie je het effect van die suppletie. Een ongeveer evengrote groep 100-plussers kreeg een placebo.
            L-Carnitine liet de gemiddelde spiermassa toenemen met een kleine vier kilo. De spiermassa bij de placebogroep nam toe met een klein kilootje. De vetmassa in de carnitinegroep verminderde met een kleine twee kilo, terwijl de vetmassa in de placebogroep met een halve kilo toenam.

Supplementen (volledig artikel)

Bij deze mensen was er dus duidelijk wel resultaat. Ookal gaat het wel over een langere termijn...
            Dat komt omdat die mensen over de 100 zijn gab. Hun L-Carnitine synthese is niet meer zoals die ooit was.
            Bekijk eens onderzoeken bij niet-bejaarden en check die resultaten eens.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X