Greets...
Whey shake hoe mengen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hahaha ik wou net zeggen!!
haha normaal gesproken zou je al 10x een waarschuwing hebben gekregen als je geen admin was , maarja admin is admin hea
ik heb nooit met magere melk geprobeert maar met halfvolle melk is ook super
grtzIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Kan er maar één de baas zijn hè...
On-topic; vond het zelf met magere melk het lekkerste. Niet alleen omdat er minder vet in zit maar gewoon de smaak.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik meng mijn whey met magere melk. Het lekkerste vind ik met halfvolle melk maar dat laat ik achterwege vanwege het vet.
Wat ik ook heb gemerkt is dat er een (smaak-)verschil is tussen een shake die met de beker geshaked is en een die met de blender gemaakt is. Met de blender is precies wat dikker. Zit ook wat meer schuim op.
Ik vraag me af of je het ook zou kunnen mengen met warme melk. Net voor het slapen een warm shake-je. Zal straks eens experimenteren..
Comment
-
In de cut wou ik ook zoveel mogelijk het zuivel uit het dieet gooien.
Ik ben toen overgestapt op water en ik moet zeggen in het begin is het wennen, maar ik wil niks anders meer.
En de shake-beker is nog eerder leeg dan gemixt met melk.Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Ik neem het tegenwoordig ook alleen maar gemixt met water, heeeeel lekker, maar dan moet je wel de goede whey hebben met een goed smaakje, anders is het niet te pruimen.
Van M double u is heel lekker (cocos) en van optimum nutrition (choco) vanille is erg smerig.Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by ShannasseKan prima hoor met water, ik gebruik zelf helemaal geen zuivel dus doe alles met water.It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Gebruik overigens ook geen whey Red, alleen nog 'gewone' proteïnen. (Pro85/95 enzo)
Heb ondervonden dat ik daar gelukkig geen last van heb en van eieren ook niet, alle overige zuivel is voor mij taboe wegens ziekte.
@ Achilles: nu snap ik wat je bedoelt!
Vind het zelf het eenvoudigst om gewoon alles onder de noemer krachttraining te gooien, is dat met al die verschillende naampjes ook weer opgelost.
Maar hou het anders maar op fitness hoor zit je wel goed in mijn geval.
Comment
-
sochtends in nemen met water,
voor dat je gaat trainen in nemen met water,
na je trainen in nemen met water,
en voor je slapen gaat met melk.
rede >>>>
met water is het binnen een half uurtje door je lichaam heen,
en savonds voor het slapen met melk in nemen omdat je savonds groeit en melk duurt heel lang voordat het op is genomen, en dan als je wakker wordt ken je het meteen weer aanvullen met water+whey.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment