Greets...
Whey shake hoe mengen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hahaha ik wou net zeggen!!
haha normaal gesproken zou je al 10x een waarschuwing hebben gekregen als je geen admin was , maarja admin is admin hea
ik heb nooit met magere melk geprobeert maar met halfvolle melk is ook super
grtzIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Kan er maar één de baas zijn hè...
On-topic; vond het zelf met magere melk het lekkerste. Niet alleen omdat er minder vet in zit maar gewoon de smaak.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik meng mijn whey met magere melk. Het lekkerste vind ik met halfvolle melk maar dat laat ik achterwege vanwege het vet.
Wat ik ook heb gemerkt is dat er een (smaak-)verschil is tussen een shake die met de beker geshaked is en een die met de blender gemaakt is. Met de blender is precies wat dikker. Zit ook wat meer schuim op.
Ik vraag me af of je het ook zou kunnen mengen met warme melk. Net voor het slapen een warm shake-je. Zal straks eens experimenteren..
Comment
-
In de cut wou ik ook zoveel mogelijk het zuivel uit het dieet gooien.
Ik ben toen overgestapt op water en ik moet zeggen in het begin is het wennen, maar ik wil niks anders meer.
En de shake-beker is nog eerder leeg dan gemixt met melk.Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Ik neem het tegenwoordig ook alleen maar gemixt met water, heeeeel lekker, maar dan moet je wel de goede whey hebben met een goed smaakje, anders is het niet te pruimen.
Van M double u is heel lekker (cocos) en van optimum nutrition (choco) vanille is erg smerig.Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by ShannasseKan prima hoor met water, ik gebruik zelf helemaal geen zuivel dus doe alles met water.It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Gebruik overigens ook geen whey Red, alleen nog 'gewone' proteïnen. (Pro85/95 enzo)
Heb ondervonden dat ik daar gelukkig geen last van heb en van eieren ook niet, alle overige zuivel is voor mij taboe wegens ziekte.
@ Achilles: nu snap ik wat je bedoelt!
Vind het zelf het eenvoudigst om gewoon alles onder de noemer krachttraining te gooien, is dat met al die verschillende naampjes ook weer opgelost.
Maar hou het anders maar op fitness hoor zit je wel goed in mijn geval.
Comment
-
sochtends in nemen met water,
voor dat je gaat trainen in nemen met water,
na je trainen in nemen met water,
en voor je slapen gaat met melk.
rede >>>>
met water is het binnen een half uurtje door je lichaam heen,
en savonds voor het slapen met melk in nemen omdat je savonds groeit en melk duurt heel lang voordat het op is genomen, en dan als je wakker wordt ken je het meteen weer aanvullen met water+whey.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment