Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is ook niet eenvoudig maar is natuurlijk wel waar je op den duur naartoe zou moeten proberen te werken hè.
Ten eerste is vast voedsel altijd beter voor je en ten tweede is het de regelmaat van goed eten die ervoor zorgt dat je de winst ook daadwerkelijk vast kunt houden. Als je eenmaal bent gewend aan een bepaald voedingspatroon kost het geen moeite meer doordat je lichaam gewoon zelf om voeding vraagt op de gewenste tijdstippen, met shakes gebeurt dat veel minder. Af en toe een poosje weightgainer nemen, wat aankomen en het dan weer verliezen als je een paar keer geen shake neemt is natuurlijk helemaal zinloos...
@menneke: je moet naar de super gaan en daar van die kippeborst halen. zit 30 gram eiwit in 1 zon pakje, ik eet er iets van 2 per dag op men brood met nog boterhammen pindakaas. Ik ben van 71 naar 73 kilo gegaan in een aantal weken. En ik eet 1 pot kwark per dag, daar zit 50 g eiwit in. probeer dit samen met goed avond eten naar binnen te krijgen en bouw het dan op.
Die shakes en zo zijn toch troep, je gaat er heel veel van farten
en wat als je weaght gainers drinkt en dan daarna en bikje red bul drinkt cafaine is laxerend pis je dan allus gewoon weer uit???????????????????????????
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment