Creapure creatine monohydraat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creapure creatine monohydraat

Ik heb me toch nog maar een keer gewaagd een pot monohydraat creatine te bestellen. 1 keer eerder een monohydraat gehad maar zonder suc6, nu moet ik wel zeggen dat dit een simpel goedkoop potje van de tuin winkel was.

Is er toevallig iemand die bekend is met deze creapure creatine??
    En als ik bij gebruik kijk wil ik 2 maatscheppen nemen alleen daar staat 1maal daags 2 scheppen... is het niet beter 1 schep voor de training en 1 erna??

Creapure™ voor de prijs van de goedkoopste standaard creatine!

99,9% zuiver!
    Zo goed als vrij van de schadelijke stoffen dicyandiamide, creatinine en dihydrotriazines.
    Het meest effectieve en bekende prestatiebevorderende supplement.
    Zorgt voor een snelle toename van spiermassa.
    Ondersteunt het spierherstel na training en bevordert daarmee ook de progressie op langere termijn.
    Bevordert het spieruithoudingsvermogen bij korte krachtige inspanning.

Aanbevolen gebruik
    Power Supplements geeft u twee voorbeelden hoe u creatine kunt gebruiken. Continu Schema: Neem eenmaal daags 1 maatschep creatine vermengd met water of suikerhoudende drank bij de maaltijd of na de training. Bij dit schema kan creatine onafgebroken gebruikt worden.
    Laad - Ontlaad Schema: Neem eenmaal daags 2 maatscheppen creatine vermengd met water of suikerhoudende drank bij de maaltijd en/of na de training. Bij dit schema wordt de inname van creatine na de 6e week gestaakt voor een periode van 4 tot 6 weken.

Overige aanbevelingen: Drink voldoende water en gebruik eventueel een magnesium supplement om spierkramp te voorkomen. Creatine niet innemen met hete of cafeïnehoudende dranken of (sap van) citrusvruchten. Voedingssupplementen dienen niet te worden gebruikt als een vervanging van een gevarieerde voeding.

Contra-indicaties:
    Gebruik creatine niet bij nier- en/of leverziekten.

Creapure® is een handelsmerk van AlzChem Trostberg GmbH
    Creatine is een van de meest bekende prestatiebevorderende supplementen. Er is veel vraag naar en het aantal verschillende merken is groot. Niet elk merk biedt echter een goede kwaliteit.
    De productie van creatine is een delicaat proces. Inferieure productietechnieken kunnen leiden tot te hoge concentraties aan schadelijke stoffen zoals dicyandiamide, creatinine en dihydrotriazine. Deze stoffen zijn ongezond en ongewenst.
    Power Supplements heeft daarom gekozen voor creatine van het merk Creapure™. Creapure™ heeft het best denkbare veiligheidsprofiel dat een creatine product kan hebben. Schadelijke vervuilende stoffen zijn niet of bijna niet te detecteren: dicyandiamide max 0.00005%, creatinine max. 0.0001%, dihydrotriazine niet detecteerbaar.

niemand?

Comment

Er wordt toch aangeraden om 45 minuten voor de training creatine te nemen en na de training ook nog eens. Dus ik zou het zou doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X