Originally posted by revius
View Post
Nieuwe crack review
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View PostDat is ook een citaat... Iets mis mee?
Beter dan:alles goed()The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Revius View Posttechnogym = gaar
en je handtekening is gewoon een debiel citaat.
Nou... Technogym is zwaar geschikt ..
En dat citaat... tjah... ik neem aan dat die Jay Cutler een redelijk bekend persoon is in de BB-wereld... maar als hij dat inderdaad zegt (wat ie wss niet gedaan heeft) is hij wel echt nep.
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostKan me niet voorstellen dat Jay Cutler zo iets zegt. Want het is niet waar. Plus het is ook nog eens verkeerd gespeld. Het is "Enough".
hoppa!
3.30---> stukje waar hij het zegt!
YouTube - Jay Cutler All Access part 1Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Hmmm.. hij heeft het over zichzelf. Vergeet niet dat hij ook HGH, Roids en weet ik wat nog allemaal gebruikt. Dan nog is het bullshit wat die zegt. Jay Cutler of niet.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Posthet punt is, hij heeft het gezegtThe Sky Ain't The Limit
Comment
-
@ Gain is pain als je het dan zon sterke zin vind schrijf hem dan teminste zonder spelfouten.
Ontopic.
De nieuwe crack vind ik persoonlijk minder de oude die was wel iets heftiger
neemt niet weg dat het nog steeds 1 van de betere preworkouts is.
De nt is daar is tegen een betere verbetering vergeleken met de oude
misschien moeten sommige die eens proberen.
Ik ging als een malle op de nieuwe nt.Mind is everything.
Comment
-
Update van mijn ervaringen:
- Op dagen dat ik minder fit ben, merk ik wel degelijk resultaat.
- Concentratie neemt zeker toe (merk het bij rijles die ik voor het fitissen heb)
- Na een avondje flink buizen en de volgende ochtend brak opstaan, blijkt het een ideaal anti-kater middel.
- Als ik gewoon in mijn normale doen ben, heeft het op concentratie verbeteren na geen effect.
- Slechts 1x het beloofde effect gehad.
Mijn conclusie, indien je gewoon fit bent en in je normale doen, is het zonde. Onder andere omstandigheden (bv brak) werkt het zeker.
Comment
-
Crack 1 en crack 2 heb ik beide gebruikt
Aangezien ik een nogal lichamelijk beroep heb in de bouw ben ik op sommige dagen (koud weer o.a.) wat suffer dan normaal
Na een een beker met crack ben ik weer als de ouwe en knal ik maximaal in de sportschool
Op dagen dat ik me beter voel hoef ik het niet gebruiken want dan ga ik zowiezo als een malle (y) haha
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XanthePayeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiƫle transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 uur geleden -
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C