ik heb altijd aardbei met 400ml melk vind dat goed te doen
Whey perfection?
Collapse
X
-
Originally posted by SuperJ View PostHeb momenteel de whey hiervan, smaak Chocolade! Hij is zeker goed, inhoud van de whey is top.
Alleen over de smaak valt te twiste (ik vind hem niet echt lekker), doe mij de 100% whey gold standard maar.
Ik gebruik tegenwoordig ook de Gold standard Whey. Prima spul voor een goede prijs.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
ik weeg veelste weinig en ik wil eigenlijk een kilo of 7 aankomen 70kg ongeveer. Alleen ik eet al 1 banaan :P. En ik zal eerlijk toe geven dat ik geen voedingsschema heb. Ik wil niet bepaald een bodybuilder worden zeg maar. maar gewoon wat breder. Daarom heb ik geen schema daarvoor. Heb trouwens met school niet eens tijd om me aan zoiets te houden. Dus ik dacht met weightgrainer word ik wel wat zwaarder.
Comment
-
Je hebt echt wel tijd om gewoon in je pauze brood te eten.
Een bodybuilder hoe jij aangeeft en wat jij daarmee bedoelt vergt jarenlange discipline dus wees daar maar niet bang voor.
Enkel een gainertje zonder goede voeding is water naar de zee dragenFace your demons...........
Comment
-
oke, jah met bodybuilder bedoel ik iemand die een stuk breder is dan mij :P. Ik heb wel tijd om te eten maar ik bedoel ieder uur een maaltijd uitgezocht met weinig vet veel eiwit en koolhydraten etc. Ik eet atm 10 boterhammen met kipfilet plakjes en 1 banaan en 1 appel verdeeld over de dag. avondeten kan ik niet kiezen zeg maar. na het trainen whey shake. Lijkt me niet echt genoeg over het algemeen.
Comment
-
Begin de ochtend met een stevig ontbijt of ook je shake smorgens samen met havermout in de blender.
Op die 10 broodjes met kipfilet moet bij elkaar zeker 3 ons zitten.
Zeg tegen je ma of pa dat je savonds iig 150 a 200 gram vlees bij je avondeten wilt.
Zo kom je al een heel end.
Ga zo door tot je zelf de touwtjes in handen hebt en heb geduld maar train hard.Face your demons...........
Comment
-
Originally posted by kidmonster View Postik weeg veelste weinig en ik wil eigenlijk een kilo of 7 aankomen 70kg ongeveer. Alleen ik eet al 1 banaan :P. En ik zal eerlijk toe geven dat ik geen voedingsschema heb. Ik wil niet bepaald een bodybuilder worden zeg maar. maar gewoon wat breder. Daarom heb ik geen schema daarvoor. Heb trouwens met school niet eens tijd om me aan zoiets te houden. Dus ik dacht met weightgrainer word ik wel wat zwaarder.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
vroeger gebruikte ik deze wel die is prima
http://www.vitalife.nl/Koolhydraten/...ht-Gainer.html
en deze vond ik nog wat beter voor extra maar drogere massa.
http://www.vitalife.nl/Koolhydraten/...bei-1000g.html1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
deze zou ook erg goed zijn:
Formass 'Lean Gain' (2270 gram) - nutrition4you
verder moet je zelf even zoeken.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-