Whey perfection?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb bijna allen smaken gehad ivm samples.
    de lekkerste waren cookies cream berryblast appel en chocolade
    Lost all i got

Comment

gast waarom bump jij zoveel?

Comment

idd gast waarom bump je zoveel?
        20 jr. 78 Kg 173 cm

Comment

hij bumpt aauwee!
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik heb nu kokos en die raad ik niemand aan

moet er zelf nog minimaal een maand mee verder

Comment

Geef maar aan mij De lekkerste Whey die er is

Comment

Heb nu aarbei, heerlijk, ook met water.
                Daarvoor Cookies & Cream maar die werd na een tijdje vies.
                Wordt veel negatief over gepraat in de sportschool omdat er een klein beetje suiker inzit ofzo maar is goed spul hoor!
                "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Ikzelf en diverse mensen bij ons op de sportschool krijgen hier enorme puistjes van over de hele rug en bovenarmen...

Gebruik nu zelf FIT NUTRITION

Comment

Zit er suiker in Whey Perfection?!

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                      Wat een onzin, 2 gram koolhydraten. Dat is volgens mij nog minder als in magere melk

Comment

Bump for sauce?

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
                          Heb nu aarbei, heerlijk, ook met water.
                          Daarvoor Cookies & Cream maar die werd na een tijdje vies.
                          Wordt veel negatief over gepraat in de sportschool omdat er een klein beetje suiker inzit ofzo maar is goed spul hoor!
                          Originally posted by Viranelly View Post
                          Originally posted by Balancefit View Post
                          Wat een onzin, 2 gram koolhydraten. Dat is volgens mij nog minder als in magere melk
                          Inderdaad, het aantal koolhydraten wat in de Whey Perfection zit is zeer laag.

Kcal 113
                          Eiwit 22,0 gr
                          Koolhydraten 2,5 gr
                          Vet 1,4 gr

-Leon
                          BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                            Inderdaad, het aantal koolhydraten wat in de Whey Perfection zit is zeer laag.

Kcal 113
                            Eiwit 22,0 gr
                            Koolhydraten 2,5 gr
                            Vet 1,4 gr

-Leon
                            Aangezien jij het dus niet over 100 gram product hebt lijkt in jou stukje idd de koolhydraten van 2,5 gr weinig te zijn echter:

Per 100 gram zit er in Whey Perfection 78 gram eiwit. Dit is erg weinig, en dus is hier voornamelijk Whey Concentraat gebruikt als grondstof, en dat verklaart dan ook weer de prijs. Qua koolhydraten zit je met 9 gram op de 100 gram best ruim, evenals het vetpercentage van de whey perfection shake.
                            (bron whey.nl)

9 gram koolhydraten per 100 gram product is gewoon veel.
                            Zelfs mijn basic bulk whey van xxl ( 5 kg voor 70euro en dat is goedkoop spul!) heeft minder koolhydraten(8gram per 100gram product)
                            Last edited by Jowie1981; 01-07-2011, 09:13.
                            Cutting

Comment

Die is wel erg lekker ik kreeg zo een gratis zakje een keer bij een bestelling.

De volgende keer koop ik die

Comment

Originally posted by Jowie1981 View Post
                                Aangezien jij het dus niet over 100 gram product hebt lijkt in jou stukje idd de koolhydraten van 2,5 gr weinig te zijn echter:

Per 100 gram zit er in Whey Perfection 78 gram eiwit. Dit is erg weinig, en dus is hier voornamelijk Whey Concentraat gebruikt als grondstof, en dat verklaart dan ook weer de prijs. Qua koolhydraten zit je met 9 gram op de 100 gram best ruim, evenals het vetpercentage van de whey perfection shake.
                                (bron whey.nl)

9 gram koolhydraten per 100 gram product is gewoon veel.
                                Zelfs mijn basic bulk whey van xxl ( 5 kg voor 70euro en dat is goedkoop spul!) heeft minder koolhydraten(8gram per 100gram product)
                                Sites zoals Whey.nl etc. ( welke zijn opgezet door eiwitpoeder.nl ) maken wij ons natuurlijk geen zorgen om. Het lijkt mij duidelijk dat een concurrent daar Whey Perfection onder zijn eigen producten plaatst. Een strategie welke wij natuurlijk niet hanteren op onze eigen website.

Wij geloven in onze eigen kracht en met Whey Perfection ( en de frequentie waarin deze verkocht wordt ) al onze klanten ook!

-Leon
                                Last edited by Body En Fitshop; 01-07-2011, 09:29.
                                BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X