Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb nu aarbei, heerlijk, ook met water.
Daarvoor Cookies & Cream maar die werd na een tijdje vies.
Wordt veel negatief over gepraat in de sportschool omdat er een klein beetje suiker inzit ofzo maar is goed spul hoor!
"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Heb nu aarbei, heerlijk, ook met water.
Daarvoor Cookies & Cream maar die werd na een tijdje vies.
Wordt veel negatief over gepraat in de sportschool omdat er een klein beetje suiker inzit ofzo maar is goed spul hoor!
Inderdaad, het aantal koolhydraten wat in de Whey Perfection zit is zeer laag.
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr
-Leon
Aangezien jij het dus niet over 100 gram product hebt lijkt in jou stukje idd de koolhydraten van 2,5 gr weinig te zijn echter:
Per 100 gram zit er in Whey Perfection 78 gram eiwit. Dit is erg weinig, en dus is hier voornamelijk Whey Concentraat gebruikt als grondstof, en dat verklaart dan ook weer de prijs. Qua koolhydraten zit je met 9 gram op de 100 gram best ruim, evenals het vetpercentage van de whey perfection shake.
(bron whey.nl)
9 gram koolhydraten per 100 gram product is gewoon veel.
Zelfs mijn basic bulk whey van xxl ( 5 kg voor 70euro en dat is goedkoop spul!) heeft minder koolhydraten(8gram per 100gram product)
Aangezien jij het dus niet over 100 gram product hebt lijkt in jou stukje idd de koolhydraten van 2,5 gr weinig te zijn echter:
Per 100 gram zit er in Whey Perfection 78 gram eiwit. Dit is erg weinig, en dus is hier voornamelijk Whey Concentraat gebruikt als grondstof, en dat verklaart dan ook weer de prijs. Qua koolhydraten zit je met 9 gram op de 100 gram best ruim, evenals het vetpercentage van de whey perfection shake.
(bron whey.nl)
9 gram koolhydraten per 100 gram product is gewoon veel.
Zelfs mijn basic bulk whey van xxl ( 5 kg voor 70euro en dat is goedkoop spul!) heeft minder koolhydraten(8gram per 100gram product)
Sites zoals Whey.nl etc. ( welke zijn opgezet door eiwitpoeder.nl ) maken wij ons natuurlijk geen zorgen om. Het lijkt mij duidelijk dat een concurrent daar Whey Perfection onder zijn eigen producten plaatst. Een strategie welke wij natuurlijk niet hanteren op onze eigen website.
Wij geloven in onze eigen kracht en met Whey Perfection ( en de frequentie waarin deze verkocht wordt ) al onze klanten ook!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment