review: N.O. Xplode 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

klinkt als: 4 lettergrepen, re-ce-la-me...

suplimenten met een I whaha

Originally posted by Advanced bodybuilder View Post
    Doel: spiermassa opbouwen

hoelang heb ik hem getest: 4 weken

zal ik deze weer kopen: Ja !

type supp: pre-workout

waar heb ik hem gekocht: Sport&HealtShop de online winkel in sportvoeding en afslank suplimenten - SportenHealthShop

cijfer van 0 tot 10: 9

Ik heb deze pre-workout nu 4 weken genomen en heb al heel wat pre-wokrouts getest.
    tot voor kort was ik helemaal weg van X-pand,maar sinds ik de nieuwe No-Xplode 2.0 gebruik moet ik zeggen dat ik op deze pre-workout heel lekker ga en met bankdrukken aardig vooruit ga.

heb een goede pomp krachttoename is goed merkbaar en in tegenstelling tot de oude no-xplode heb ik bij deze aan een scoop genoeg.

Zeker een aanrader !!
    Make it happen, shock everyone!

Comment

ik vind die no xplode 2.0 maar niks, vaak misselijkheid, moeilijk naar binnen te werken, voelde het veel beter toen ik crack v3 gebruikte, heb spijt dat ik no xplode 2.0 heb gehaald

Comment

doel van een pre workout is geen spiermassa opbouwen.. het doel is harder te kunne trainen en meer er uit te kunne hale, achterliggend doel is uiteindelijk spiermassa.

Comment

Volgens mij is deze topic al weer een tijdje stil, maar toch even wat toevoegen ^_^

Kwam een paar dagen geleden per toeval nog een pot no-xplode 2.0 tegen, wat me verbaasde gezien ze er binnenkort uit gaan. (de concentratie van 1 van de bestanddelen is te hoog, volgens een nieuwe wetgeving iig)

Heb het geprobeerd bij zowel het hardlopen als krav maga training, en heb
          nooit eerder een pre-workout shake gehad. Mijn reactie: Damn! 0_o"

Niet overdreven, heb ongeveer 2,5 Km langer hardgelopen dan ik normaal doe (hoog tempo) en tijdens de krav maga training hield ik het ook makkelijker vol (was vooral te merken in het krachttraining deel). Zelfs nog last gehad van tintelingen, en voelde me erg gefocust. Geen problemen gehad met misselijkheid, draaierigheid of buikloop!

De smaak is prima te doen (heb watermeloen), doet me een beetje denken aan de goedkoopste energie drankjes, alleen dan met een wat bittere nasmaak!

Heb er niet heel veel verstand van, en was eigenlijk gewoon benieuwt naar de werking . Eigenlijk geen minpuntjes kunnen vinden, maarja.. ik ben dan ook geen expert ;-)

Grtz!

- Lightbulb

Comment

Geeft wel een goede boost. Kan je gewoon voor je workout nemen want het is redelijk snel weer uitgewerkt.

Ik heb eventueel nog een pot staan,

Ongeveer 5 schepjes zijn eruit maar ik word er een beetje onrustig van, voor een klein prijsje over te nemen.

Comment

Energy boost van No X-plode is geweldig!! Toch wil ik even wat bijwerkingen noemen voor de mensen die nog twijfelen; Mijn gezicht brandde af en toe heel licht, vond ik verder geen heel groot probleem. Wat ik wel een groot probleem vond is dat ik regelmatig erge last van mijn maag kreeg, ook als ik genoeg water dronk. Dat is ook de rede dat ik NO xplode voorlopig even niet aanraak.
              Superbia in Proelio

Comment

Last van crash?

Comment

Even een vraagje waarom kopen jullie niet gewoon pre workout power van Body&fit shop?. Er is niks mis met de werking ervan, geen crash en je betaalt er niet veel voor omdat je geen marketing kosten betaald.

Ik ben er erg positief over. Er zitten pompversterkende ingrediënten in. En ingrediënten die de afval stoffen afbreken die arginine nou eenmaal met zich mee brengt. En er zit Rhodiola Rosea in die beter samen werkt met Creatine

Comment

Omdat we roelly sponseren doh!!!
                    Mind is everything.

Comment

Haha wookeuj :P

Comment

Zijn er al mensen die de nieuwe No-Xplode besteld hebben? De versie zonder Vinpocetine? Ik ben namelijk erg benieuwd naar jullie reacties!

Ralf
                        BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

hij werkt bij mij ook op mijn maag, niet fijn dus!
                          Heb nu een product van bodyenfitshop..

Comment

De eerste 4 keer dat ik no explode 2.0 gebruikte kreeg ik een enorme energie rush en erg gefocust maar na een tijdje voelde ik het niet meer. dus ik ben er nu een tijdje van af en probeer binnenkort weer!

De smaak Lemonade is goed te doen! Ik heb er totaal geen problemen mee.
                            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

NO-xplode was lekker van smaak maar merkte er niet zoveel effect van ben trug naar jack3D overgeschakelt werkt uitstekend

Comment

Vandaag geprobeerd.
                                Merkte er helaas niet veel van, dus de volgende keer maar anderhalve scoop nemen ipv 1.
                                Ik had om 07:45 uur ontbeten en om 10:00 de No Xplode genomen dus aan de nuchtere maag kan het niet liggen..

Morgen eens hopen op een beter resultaat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X