review: N.O. Xplode 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb 2 jaar geen pre workout gekocht, nu had ik weer eens no-explode besteld. Ik kreeg 2.0, maar dat maakte niks uit. Die shit is nog steeds even goed! Heb vandaag voor het eerst ermee getrained en kreeg weer dat spacende gevoel, goeie focus, tunnelvisie en nog wat van die gevoelens.

Je hebt het zeker niet nodig om te trainen, maar het kan soms wel lekker zijn.

Comment

Hoi jongens. Ik heb me maar even geregistreerd om mijn ervaring te delen.

In eerste instantie superboost (Ik heb de 2.0 versie) maar mijn hartslag sloeg wel heel erg op hol. Ik ging dan ook wel voor benen vandaag maar. Dat was wel soort van eng om mijn hart zo hard tekeer te voelen gaan. Maar dat is niet het grootste probleem.

Ik heb toevallig een paar weken geleden mijn hartslag gemeten en die was in ruststand precies 60 slagen per minuut. Heel goed dus. Vanmiddag om 16:00 uur heb ik getrained en 1 scoop genomen.. het is nu inmiddels 23:33 en ik zit nu al een paar uur stil achter mijn computer ik denk ik ga mijn hartslag is meten. En wat denk je 85 slagen per minuut. Ik voel ook echt mijn pols zo snel gaan.

Beetje eng hoor 7,5 uur nadat ik het genomen heb. Ik weet niet of dit wel gezond is. Vermoed van niet..

Dus als je iets hoge bloeddruk hebt of hartkwalen in de familie.. Pas op met dit spul.

Het is inderdaad alsof je een combinatie van coke en xtc hebt genomen. Ik weet het niet.
      Last edited by Darqone; 04-07-2013, 22:40.

Comment

Er staat ook bijvoorbeeld op dat 1 scoop 200% van toegestane dagelijkse hoeveelheid magnesium heeft. Vervolgens staat er op de verpakking dat je elke dag een scoop kunt nemen...

Je mag het ook maar maximaal 8 weken achter elkaar gebruiken. Wonder what that's about..

Comment

Ik neem het voor het slapen gaan. Voor extra afgifte van het igf-1 hormoon die correleert met de maximale bovengrens nmol/l waarde van testspiegels. Ipv van dit kun je ook squatten met low bar positie maar 2 liter melk, jawel 2 liter, kan voor hetzelfde effect zorgen. you grazzzyyy dutchmen. Pfff zag centopani weer eens uit de keuken komen, en mij maar uitlachen dat ik wel squatte terwijl hij groeide als kool met zijn leg extensions. Het leven is niet eerlijk dan maar extra beta alanine nemen. Doet het altijd wel goed
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Knap staaltje werk kojak. Bodynet is cool.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Tja dorian yates dacht ook dat die cool was. Tot het moment dat hij met mij benen ging trainen. Nou hij belde me elke dag op dat die aan het janken was van de onmenselijke spierpijn die hij had. Ik dus uitleggen dat spierpijn wel leuk is, maar dat het niet hand in hand gaat met spiergroei. Nou ik had het geweten hoor, de beste man werd het daaropvolgende jaar gewoon mister olympia, alsof het niks is. Daarnaast doet Charles glass het ook redelijk. Traint alleen wel als een mietje, want zag karwan hem wel eruit shruggen in die hardcore gym daar ergens in de buurt waar Barry de May zijn thuishaven heeft. Achjo wat vliegt de tijd toch snel, maar één ding zal nooit veranderen: centopani kan heerlijk koken, de keukenprinses
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Hey, ik ben ook van plan weer een pre-workout te nemen, ik heb in mijn rust een gemiddelde hartslag van 80 hartslagen per minuut... Is het dat wel handig om dit supplement te nemen? Ik ben bang dat ik helemaal doordraai wanneer ik die hoeveelheid caffeïne binnenkrijg, vooral ook voor mijn schildklier...
                One Love, One Game, One Desire.
                BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

ik heb er nooit zo'n last van, heb nog een potje staan waar ergens woon je gijz? mss kan ik wel ff een sample naar je opsturen of kan je het ophalen. als je dichtbij woont.

ik neem het eigenlijk nooit na 4 uur omdat ik dan niet of moeilijk in slaap kom in de avond. gebruik het incidenteel als ik moeilijk wakker word of een zware nacht achter de rug heb

Comment

Neem ook bijna nooit geen pre-workout meer. Maar kan me nog goed de eerste revolutions crack herinneren. ik werd er zo leip van dat ik het ook wel eens voor het uitgaan nam. Jammer dat die er niet meer is.
                    Mind is everything.

Comment

Ik heb het inderdaad ook alleen nodig op dagen dat ik praktisch van 8:30 - 16 op school zit en daarna nog moet werken tot 20. Dat is namelijk echt slopend voor je concentratie en focus als je daarna nog wilt trainen.

Comment

als je om 20.00 nog no explode wilt gebruiken kan ik je niet aanraden. ik kom dan niet fatsoenlijk in slaap. zou dan eerder een goedje zonder caffeine proberen

Comment

Wat zou je me dan aan kunnen raden? Heb je miss een voorbeeld van een supplement waar je pomp door krijgt zonder caffeïne? dankje!

Comment

Originally posted by Gyzz View Post
                            Wat zou je me dan aan kunnen raden? Heb je miss een voorbeeld van een supplement waar je pomp door krijgt zonder caffeïne? dankje!
                            Waarom wil je zo graag een pomp hebben of krijgen?

Comment

Water en zware trainingen

Comment

ik neem nu al een 6 dagen de no-xplode, en zit al aan het max van scoops (3scoops) en moet zeggen dat dit bijna niets doet dus voor mij zeker geen meerwaarde

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X