Originally posted by Body En Fitshop
View Post
Whey Protein Exclusive (Stevia) NIEUW
Collapse
X
-
-
Originally posted by Beaudien View PostTja, ik weet niet......ik gebruik al langer Stevia producten en juist alle "tabletjes" die niet zuiver stevia zijn hebben een nare nasmaak. Ik gebruik het liefst Avanz (druppels) en dat is een heel zuivere en heeft dus ook geen nasmaak.
Vandaar dat ik het ontbreken van de nasmaak eerder een teken van goede kwaliteit als van slechte vind.
En B&F heeft inmiddels ook al gereageerd, en is hier niet opin gehaakt. Dan is het toch duidelijk?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostEn B&F heeft inmiddels ook al gereageerd, en is hier niet opin gehaakt. Dan is het toch duidelijk?
Ik heb alleen goede ervaringen met ze en gun ze dus zeker het voordeel van de twijfel. Bovendien worden er zoveel vragen gesteld dat ik er niet direct vanuit ga dat ze dan met opzet niet antwoorden, maar meer dat het over het hoofd gezien kan worden."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Whey Protein Exclusive bevat de Whey van Volac, de beste Whey kwaliteit in Europa en is 100% gezoet met Stevia
Op elk front; kwaliteit, smaak en prijs de beste koop in de Whey Stevia categorie.BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Comment
-
Originally posted by Body En Fitshop View PostWhey Protein Exclusive bevat de Whey van Volac, de beste Whey kwaliteit in Europa en is 100% gezoet met Stevia
Op elk front; kwaliteit, smaak en prijs de beste koop in de Whey Stevia categorie."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View Posttoch zit er fructose en soja in. Waarom soja? Met 2g fructose op 100g kan ik wel leven en de rest stevia, maar waarom soja?
Wat de fructose betreft, ik vraag me ook af waarom het nodig is om deze zoetstof te gebruiken als er al stevia in zit. En wat ik ook wil weten is hoeveel fructose er nou in zit. Sowieso is deze whey dus niet 100% gezoet met stevia want er zit fructose in.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Body En Fitshop View Post100% gezoet met SteviaOriginally posted by inferno_0666 View PostSowieso is deze whey dus niet 100% gezoet met stevia want er zit fructose in.
Ingredientenlijsten gaan altijd op volgorde van hoeveelheid. Hoe eerder het genoemd wordt, hoe meerervan inzit. Dus blijkbaar is het dus minder dan 50% Stevia?
Om weer eens te mierenneuken: gezoet met 100% Stevia zou wel correct zijnPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Elke instant Whey bevay Soja lechitine. Daarnaast is fructose een onderdeel in het smaakaroma. Daar is helemaal niets mis mee. Wij geven dit gewoon netjes aan. De zoetstof is Stevia.BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Comment
-
Ja het wordt aangegeven, en het is volgens de boekjes. Neemt niet weg dat menig koper dan wat anders binnenkrijgt dan hij/zij zou denken.
En dat is wel iets waar ik de B&F een compliment in moet geven, want zo een product aanprijzen is wel uuuhm creatiefPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment